Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duifje doet raar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Duifje doet raar

Matsje <3

Is heinz misschien een duivinnetje dat een eitje moet leggen binnenkort?
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Sorry, vergeten te vermelden. Heinz is een doffer.

De batterij van het fototoestel is nu leeg, ik zal er vanavond een fotootje op zetten.
      Matsje <3

Opmerking

Sorry dat ik er geen foto op kon zetten, ik had computerverbod door de examens. Ik moest studeren van mijn ouders Maar in die tijd is het duifje veel veranderd. Hij vliegt tot aan het middelste takje en kan waarschijnlijk ook aan het bovenste, maar daar heb ik heb nog niet gezien. Ondertussen zit het duivinnetje bij hem en zijn ze een nest aan het maken
        Matsje <3

Opmerking

duifje

zijn hoogtevrees overwonnen????

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ilovediamantduifjes
            Sorry dat ik er geen foto op kon zetten, ik had computerverbod door de examens. Ik moest studeren van mijn ouders Maar in die tijd is het duifje veel veranderd. Hij vliegt tot aan het middelste takje en kan waarschijnlijk ook aan het bovenste, maar daar heb ik heb nog niet gezien. Ondertussen zit het duivinnetje bij hem en zijn ze een nest aan het maken
            Ga je kweken met een duif die nauwelijks kan vliegen? Ik zou dat dus even niet doen. Wie weet wat dat diertje onder de leden heeft en het barst van de diamantduifjes die wel gewoon gezond zijn. Hij kon eerst wel vliegen en trok zich later met de snavel aan de tralies op omdat hij ineens helemaal zwak was en niet meer kon vliegen. Nu gaat het iets beter en moet hij kweken? Dan loop je wat mij betreft wel erg hard van stapel en wie weet is hij wel helemaal niet zo gezond

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Marx
              Ga je kweken met een duif die nauwelijks kan vliegen? Ik zou dat dus even niet doen. Wie weet wat dat diertje onder de leden heeft en het barst van de diamantduifjes die wel gewoon gezond zijn. Hij kon eerst wel vliegen en trok zich later met de snavel aan de tralies op omdat hij ineens helemaal zwak was en niet meer kon vliegen. Nu gaat het iets beter en moet hij kweken? Dan loop je wat mij betreft wel erg hard van stapel en wie weet is hij wel helemaal niet zo gezond
              Ok, dan haal ik hem wel weg Fotootje zit in de bijlage
              Bijgevoegde Bestanden
              Matsje <3

Opmerking

Als hij opgeknapt is kan je er natuurlijk wel mee kweken. Maar een verzwakt duifje dat 25/03 nog op de grond zat en aan de tralies hing zou ik 03/04 nu niet meteen een kweekdoffertje willen noemen

Opmerking

Working...
                X