Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog te gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nog te gebruiken?

Ik heb een nog bijna volle fles Beaphar Parasita staan met een verloopdatum van 23-01-2015. Ik vroeg mij af of ik deze eventueel toch nog zou kunnen gebruiken? Ik heb het vermoeden dat ik 2 vogels heb met vedermijt.

Groetjes,

Hans

Ik zou de gok niet nemen en gewoon een klein nieuw flesje halen.
    Zo duur is een flesje ook weer niet.

Zal vast geen kwaad kunnen maar misschien neemt de werking (stoffen) wel af?

Opmerking

Opmerking

Thanks voor beide reacties! Ik probeer het gewoon en zie wel. Ik heb een vermoeden van vedermijt bij 2 vogels.

Opmerking

Dr. Coutteel uit Nijlen heeft mij verleden jaar mondeling info gegeven over een nieuw produkt, dat je rechtstreeks kan vernevelen op de bevedering van de vogel, bv. in geval van vederluis, en geen vergifigingsverschijnselen geeft bij de behandelde vogel in kwestie.

Kan niet meer op de naam van het produkt komen.

Je kan altijd telefonisch kontakt opnemen : tel. nr. staat op www.trigenio.be

Opmerking

Dat zou wel mooi zijn want ik vind een druppel op de kale nek geven een heel gedoe. Het lukt mij nooit echt goed. Het worden dan vaak ook meerdere druppels.

Thanks voor de tip

Opmerking

Druppel op de buik werkt ook goed. Het spul is inderdaad nog lang houdbaar na datum. ALs je een naam van een middel van Dr, Coutteel krijgt wil je dat dan even op het forum melden? Er zijn weer veel middelen uit de handel genomen. Een spray op basis van pyrethrine is effectief en vrij veilig en er zijn er nog veel meer...

Opmerking

Working...
              X