Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn vragen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• mijn vragen.

hallo vogelvrienden,
    Hier zet ik mijn vragen over ziekten.
    Mijn vogels zitten savonds dik en met de kop achterstevoren. dan zijn ze ziek. maar overdag niks te zien. zelfs niet dik en zitten ze vaak op 1 poot en fladderen en vliegen veel. wat is dat? ik heb wel last van muizen gehad. maar ik vraag me af. zijn ze nog steeds ziek of niet.
    Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Voor zover ik weet slapen de meeste vogels met hun kop in de veren,en dan vaak de kop op de rug en zitten ze wat boller,'s zomers wat minder dan 's winters.
    Dit heeft volgens mij als oorzaak dat tussen opgezette veren meer lucht blijft hangen en dus beter isoleert en de vogels dus beter warm blijft.

Misschien dat hier andere meningen over zijn maar die zien we dan wel verschijnen.
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

o. dat wist ik niet! maar hiervoor sliepen ze altijd met hun ogen dicht met hun kop recht naar voren. Maar we zullen het wel horen.
      Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

kan dit bericht verwijdert worden meneer de formurator of hoe je het ook schrijft. want dit bericht gaat veder in tropische vogels

Opmerking

Working...
        X