Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ideale muizenval
Collapse
X
-
hehehe, dat is een goeie ja. als je dan een laag water in de emmer doet, ben je er gelijk vanaf.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
-
Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Berichtbij mji werkt het niet
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk BerichtBij mij staat hij nu een maand en ook niks. Wel muizen in de ouderwetse klemmetjes
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door naruch Bekijk Berichtwerkt het beste als de emmer in gegraven is
Opmerking
-
heb zeker al 30 muizen gehad in de klemmen, maar niks in de emmer. maar heb even een vraagje, ik weet wel dat ik nog muizen heb, savonds zie ik ze in mijn kooi, maar ik vang er geen. hoe kan dat?
Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Berichtheb zeker al 30 muizen gehad in de klemmen, maar niks in de emmer. maar heb even een vraagje, ik weet wel dat ik nog muizen heb, savonds zie ik ze in mijn kooi, maar ik vang er geen. hoe kan dat?
ik deed de pindakaas aan de onderkant van het blikje, maar nu deed ik het aan de bovenkant
Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk BerichtVanmiddag had ik er 1 in de jarykan met het blikje. nu weet ik wat ik fout gedaan hebik deed de pindakaas aan de onderkant van het blikje, maar nu deed ik het aan de bovenkant
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking