Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ideale muizenval

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ideale muizenval

misschien al wel bekend bij jullie.

hehehe, dat is een goeie ja. als je dan een laag water in de emmer doet, ben je er gelijk vanaf.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

je moet er maar op komen

Opmerking

bij mji werkt het niet
        Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Bericht
          bij mji werkt het niet
          Misschien heb je geen muizen.....
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Bij mij staat hij nu een maand en ook niks. Wel muizen in de ouderwetse klemmetjes

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk Bericht
              Bij mij staat hij nu een maand en ook niks. Wel muizen in de ouderwetse klemmetjes
              werkt het beste als de emmer in gegraven is
              www.fretteren.eu

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door naruch Bekijk Bericht
                werkt het beste als de emmer in gegraven is
                Zal moeilijk gaan naruch als je vogels op zolder zitten

Opmerking

heb zeker al 30 muizen gehad in de klemmen, maar niks in de emmer . maar heb even een vraagje, ik weet wel dat ik nog muizen heb, savonds zie ik ze in mijn kooi, maar ik vang er geen. hoe kan dat?
                  Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

heb zeker al 30 muizen gehad in de klemmen, maar niks in de emmer . maar heb even een vraagje, ik weet wel dat ik nog muizen heb, savonds zie ik ze in mijn kooi, maar ik vang er geen. hoe kan dat?
                    Vanmiddag had ik er 1 in de jarykan met het blikje. nu weet ik wat ik fout gedaan heb ik deed de pindakaas aan de onderkant van het blikje, maar nu deed ik het aan de bovenkant

Opmerking

Vanmiddag had ik er 1 in de jarykan met het blikje. nu weet ik wat ik fout gedaan heb ik deed de pindakaas aan de onderkant van het blikje, maar nu deed ik het aan de bovenkant
                      Best wel slim Sander.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

wat meestal ook werkt, is rattelijm vang je altijd wel muizen.

maar vergeet niet, een muis is niet dom je vangt er mss een paar met de lijm en dan moet je de lijm verplaatsen, anders lopen ze niet meer langs de plaats waar de lijm licht en heb je nog geen.

mvg

Opmerking

Working...
                        X