Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schamalijster dood

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Volgens mij is het niet alleen een kwestie van vertrouwen.
    Er zullen er ook altijd zijn die wat meer leergeld nodig zijn en er zijn "eeuwige leerlingen".

Opmerking

Vervelende situatie , moeilijk om er specifiek op in te gaan. Maar normaliter sta ik er als volgt in.

Voor mij is het misschien wat makkelijker praten doordat mijn vogels wat minder duur zijn, maar als ik vogels verkoop voel ik me er nog wel enige tijd (mede-) verantwoordelijk voor.

Uiteraard kan je er niet 100% op vertrouwen dat de koper alles perfect doet, maar de koper (en verkoper) kan ook niet op zicht beoordelen of de vogel echt niets onder de leden heeft.

T.o.v. de vogel heb je in mijn inziens ook de verantwoordelijkheid ze alleen mee te geven aan kopers die je in staat acht er voor te kunnen zorgen, al is dat natuurlijk ook moeilijk en kun je er ook inschattingsfouten in maken.
      Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

Bedankt voor jullie reacties allemaal.misschien had ik achteraf de vogel niet moeten mee geven omdat ik het al niet eens was hoe hij de vogel vervoerde.ik dacht eerst ik geef de helft terug omdatvhetvvoor niemand leuk is wat er gebeurt is maar ik heb besloten niks terug te geven omdat ik van dingen beschuldigd ben waar ik het echt niet mee eens ben.

Opmerking

Working...
        X