Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontwormen met Panacur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ontwormen met Panacur

ik zou het risico niet nemen en gewoon even naar de dierenwinkel gaan

Opmerking

Panacur voor vogels is een melkachtige vloeistof die je met een pipet in de bek moet indruppelen. 2druppels volstaan

Ik gebruik CODIVERM, maar de hoeveelheid die je moet aankopen voor 1 stel vogels is te overdreven.
      Misschien eens uitkijken naar een liefhebber in de buurt die je wat kan doorverkopen of lenen...
      parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

In vrijwel elk dierenwinkel kun je Beaphar/Bogena wormmiddel kopen.

Opmerking

Ik heb van de dierenarts Iverquantel Drops gekregen. Deze heb ik door het eivoer gedaan in de aangeraden hoeveelheid. Volgens de dierenarts was dit geen enkel probleem en beter dan door het water, omdat niet alle vogels evenveel drinken.

Opmerking

beter rechtstreeks in de bek 2 drubbels direct bij aankoop en klaar

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Rest
              Ik heb van de dierenarts Iverquantel Drops gekregen. Deze heb ik door het eivoer gedaan in de aangeraden hoeveelheid. Volgens de dierenarts was dit geen enkel probleem en beter dan door het water, omdat niet alle vogels evenveel drinken.
              Het is juist dat niet alle vogels evenveel drinken maar ze eten ook niet allemaal evenveel eivoer... 2 druppels in de bek is het zekerste.

Opmerking

inderdaad niet alle vogels eten of drinken even veel maar ze nemen allemaal wel iets in neem ik aan .

Opmerking

Working...
                X