Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtpijpmijt? Verkouden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Op de verpakking staat 14 dagen en je bent pas bij dag 10.
    Rustig afwachten en dan opnieuw bekijken.

Opmerking

Het is nu dag 14 en ik zie geen verschil. Zijn poten voelen gelukkig niet meer zo heet aan.
      Vogel ziet er verder gezond uit en gedraagt zich zoals altijd. Hij eet goed en drinkt goed.
      Alleen dat gesnotter... Hij gaat erdoor piepen. Hij kan af en toe geen adem halen doordat zijn neus zo vol zit. Je ziet dan ook zijn kont op en neer gaan tijdens het ademen.

Opmerking

ui

Leg een stuk ui in de kooi en na een week zie je al dat het helpt ik doe elke week een nieuwe ui in de kooi en geen last meer gr E

Opmerking

ui was toch voor de rui tegen te gaan?, ui in het badwater of drinkwater geven en dan valle ze niet in de rui?, maar tot dat werkt tegen het snot?.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door GravenImage
            Het is nu dag 14 en ik zie geen verschil. Zijn poten voelen gelukkig niet meer zo heet aan.
            Vogel ziet er verder gezond uit en gedraagt zich zoals altijd. Hij eet goed en drinkt goed.
            Alleen dat gesnotter... Hij gaat erdoor piepen. Hij kan af en toe geen adem halen doordat zijn neus zo vol zit. Je ziet dan ook zijn kont op en neer gaan tijdens het ademen.
            Je vogel heeft waarschijnlijk rhinitis (neusverkoudheid) en daar zijn goede antibiotica voor. Gezasept gaat daar niks aan doen, de dierenarts wel.

Opmerking

Working...
            X