Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gould pop heeft het gered

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Gould pop heeft het gered

Je aktie had dus ook niet langer uitgesteld mogen worden. Gefeliciteerd.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Het verhaal van mijn pop is nog niet helemaal afgelopen. Nog steeds lijkt ze diaree te hebben. Onderlijf zitten uitwerpselen aan en ze maakt schokkende bewegingen bij de ontlasting.

Toch nog maar een afspraak gemaakt met de dierenarts. Die heeft met een piep klein wattenstokje inwendig een strijkje gemaakt. Daarin werd niets gevonden. Ook was er niet iets van een poliep vast te stellen.

Ook vreemd was ( gelukkig maar) bij dit soort verschijnselen dat de pop verder zeer gezond is. De arts omschreef de pop als een stevige tante die goed in de veren zat.

Gekozen is om een antibiotica kuur te geven om een mogelijke ontsteking te bestrijden.

Maar weer afwachten weet eigenlijk verder geen oplossingen meer. De pop is tijdens al deze toestanden keurig rustig gebleven. Heb wel de indruk dat ze me af en toe aankijkt met de gedachte wat doe je me allemaal aan. Maar dat zal wel mijn mensen verbeelding zijn

Groeten

Opmerking

Opmerking

Hallo Alfons,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de pop nu weer apart gezet en maak eerst de kuur af.

Mocht dit niet helpen dan zal ik jou advies opvolgen. Toch wel weer nuttig en tegelijk hoopvol om te weten dat soortgelijke problemen zich voor doen bij gekende soort als de zebravink.

Zoals aangeven verbaasd het mij dat de pop er verder heel gezond uit ziet. Ben er natuurlijk nu wel van overtuigd dat het niet om een besmettelijke ziekte gaat.

Groeten Rob

Opmerking

Working...
          X