Ik wou vanmorgen mijn duifjes uit het nachthok laten en had water en voer vers neergezet maar mijn mannetje kwam er niet uit. Dit is heel raar voor hem, aangezien hij altijd als eerste bij het nieuwe voer zit. Ik pakte hem op (hij zat op de bodem van het nachthok) en zag dat er een plasje bloederig vocht onder hem lag :O Ik was helemaal in paniek want zijn kontje was vies en slijmerig. Ik heb mijn moeder uit bed getrokken en samen hebben we het met warm water schoongemaakt. Nu blijkt dat er een klont poep zit wat hij niet kwijt kan. Ik heb al geprobeerd dit er een beetje uit te masseren, maar het werkt niet. Ook heb ik lekker warm water geprobeerd een beetje naar binnen te spuiten in de hoop dat het was losweekt... Ik ben gelijk gaan zoeken op internet wat dit kon zijn en zag dat je het kunt proberen met olie. Maar zonnebloemolie of iets anders. Moet ik naar een dierenarts? Of komt hij er zelf nog vanaf? Zijn er nog andere dingen die ik kan doen? Hij wil nu dus niet eten of drinken en zit maar zielig op zijn stokje, ik denk dat hij moe is van al dat persen en proberen!
Dit zijn de foto's die ik ervan heb gemaakt:

Heeft iemand raad? Ik ben echt heel bang dat dit verkeerd afloopt!
Dit zijn de foto's die ik ervan heb gemaakt:
Heeft iemand raad? Ik ben echt heel bang dat dit verkeerd afloopt!
Opmerking