Animal, welbedankt, had het niet beter kunnen omschrijven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Help vogels gaan dood.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door allesfreaken hoe kom je daaraan?
Opmerking
-
sorry mannen ik wil niemand aanvallen ofzo, maar ik vind dit alles verkeerd
je kan wel zeker een vogel met megabacterie herkennen de vogel zit de ganse dag in zijn eetpot te eten en komt geen gram aan heeft ook scherp borstbeen en opgezwolle onderbuik.
de meeste vogels houden dit wel enkele weken vol,daarom denk ik niet dat het megabac.is,het kan veel vogels aantasten en duurt lang om te genezen .
Dit is mijn ervaring (mening)maar zeg er bij ik ben GEEN dierenarts .
grtn.
Opmerking
-
je heb gedeeltelijk gelijk want megabacterie word veel op geschoven ook flagiaten dat hebben ze meestal als ze lang in leven blijven dit is weer te herkennen aan onverteerd voer vuile snavels vuilen drinkbakken met veel gepelde zaad schilvers en een vuilen aars .
de meeste ziektes worden door kruis besmetting overgebracht door het water.
Opmerking
-
je kan wel zeker een vogel met megabacterie herkennen de vogel zit de ganse dag in zijn eetpot te eten en komt geen gram aan heeft ook scherp borstbeen en opgezwolle onderbuik.
de meeste vogels houden dit wel enkele weken vol
Ik heb het vroeger al vermeld : dit is een sluiper. Daarmee bedoel ik : je hebt het te laat door dat je vogels besmet zijn en dat beestje zit daar figuurlijk gewoonweg te wachten, tot de omstandigheden ideaal beginnen te worden, om zijn ziekteverwekkend effect te toon te spreiden.
Vraag blijft en ik vind er in de wetenschappelijke literatuur ook niet direct een antwoord op : wat zijn dan die ideale omstandigheden ? Als je dat weet, dan zou je mogelijk iets kunnen voorkomen.
Opmerking
-
is op basis van gestabiliseerd waterstofperoxide
Laat mijn grijze hersenmassa even de vrije loop.
Die appelazijn : is goed dat je dat al weglaat.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Van den Broeck AlfonsAnimal, welbedankt, had het niet beter kunnen omschrijven.
een vogel in de natuur houdt zich zo lang mogelijk gezond om niet op te allen voor predatoren, dat vindt ik toch wel een heel vreemde vergelijking met hart een vaatziekten, en kanker!!!!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kieviteen vogel in de natuur houdt zich zo lang mogelijk gezond om niet op te allen voor predatoren, dat vindt ik toch wel een heel vreemde vergelijking met hart een vaatziekten, en kanker!!!!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door allesfreakWaarom is appelazijn dan niet goed?
dan het aanzuren, in het algemeen met de mineralen in het water doet word niet overgeschreven water is meer dan water alleen !!!!
er zijn kwekers die alleen mineraalwater geven ook die zweren bij regenwater ook die gewoon kraanwater geven verschil in hardheid en mineralen zal hier wel ten grondslag liggen ,heb je in je biotoop veel verloop en ook inkomers dan word het aan zuren gedaan om medicijn gebruik te onderdruken .
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking