sorry voor de later reactie ik kon mijn wachtwoord niet meer vinden en wist dat ik het ergens had opgeschreven. de advertentie op marktplaats wist ik niets van (mijn zoontje weer ) die heb ik nu verwijderd ik wil jullie bedanken voor de reacties en nogmaals sorry voor de late reactie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
alles dood
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gijsieik ben er ondertussen wel achter komen dat het waarschijnlijk het werk is geweest van een roofvogel. de laatste dagen zit er vaak een bij het hok.
Opmerking
-
Het is ook apart dat ALLE vogels ineens dood zijn... Je gaat toch eerder denken aan een vergiftiging o.i.d. Vooral ook omdat in het eerste bericht staat dat ze in een groot binnenhok zitten zou je niet denken aan een roofvogel...
Treurig als dit je overkomt.Terug van weggeweest
Opmerking
-
Het verhaal rammelt aan alle kanten, maar helaas 19 vogels zijn er niet meer
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door populierHet verhaal rammelt aan alle kanten, maar helaas 19 vogels zijn er niet meer
Ik weet niet of Gijsie nog wil dat we meedenken, maar dan zouden we wat meer informatie moeten krijgen over de situatie. De vogels zaten binnen, konden ze een eventuele roofvogel zien? Hadden ze genoeg ventilatie? Etc. Etc. Etc.
Gijsie laat maar even weten.
Groeten,
CynthiaTerug van weggeweest
Opmerking
-
de vogels zaten in een nachthok houten zijkanten en een dak van glasplaten. ze konden dus door het glas kijken. de roofvogel kan ze dus hebben laten schrikken maar ja de kwartels lijken me dan ook gek. die schrikken niet zo gauw. ik ga in het voorjaar pas nieuwe vogels kopen. ik ga het houdige hok afbreken en een nieuwe bouwen. dit omdat hij op een andere plek moet komen zodat de voliere beter in het zicht staat. nu moet hij 2 meter diep worden en 3 meter lang. ik wil het hok dan in 2 delen kunnen delen maar ook in 1 grote vlucht. in 1 van de 2 delen moeten planten te komen staan. er moet ook 2 nachthokken komen. heeft iemannd een idee hoe dit er dan uit moet gaan zien?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door gijsiede vogels zaten in een nachthok houten zijkanten en een dak van glasplaten. ze konden dus door het glas kijken. de roofvogel kan ze dus hebben laten schrikken maar ja de kwartels lijken me dan ook gek. die schrikken niet zo gauw. ik ga in het voorjaar pas nieuwe vogels kopen. ik ga het houdige hok afbreken en een nieuwe bouwen. dit omdat hij op een andere plek moet komen zodat de voliere beter in het zicht staat. nu moet hij 2 meter diep worden en 3 meter lang. ik wil het hok dan in 2 delen kunnen delen maar ook in 1 grote vlucht. in 1 van de 2 delen moeten planten te komen staan. er moet ook 2 nachthokken komen. heeft iemannd een idee hoe dit er dan uit moet gaan zien?Terug van weggeweest
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking