Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles dood

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
    [waterfles] dit vind ik niet echt een goed gevonden iets, er moet iets heel bijzonders in die fles zitten/gezeten hebben willen ze daar aan dood gaan en de diamantduifjes kunnen er wel zogenaamd tegen? nee hoor dit lijkt me niet de oorzaak.

[silo's] nee hoor ook dit lijkt me stug. al die mensen die met silo's werken hebben geen probleem en hier zullen ineens de vogels niet goed bij het eten kunnen komen (en wederom de diamantduiven wel?) daarbij dacht ik dat de topicstarter vermeld had dat er van de buitenkant niets te zien was aan de vogels....
    Hallo,

silo:
    ik heb ooit eens gehad, dat het badwater te dicht bij de zaadsilo stond en door het badderen werd het zaad nat en verstopte de boel, was ik er niet op tijd bij, had het mij ook vogels gekost.

diamantduifjes:
    Het zal wel aan mij liggen, dat ik er over heen las (lees), maar waar staat dat dan over die diamant duifjes?
    Met vriendelijke groet:
    Henk.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Drum
      Nou Gijs, je laat er geen gras over groeien. Jammer, dat je niet naar de adviezen hier wilt luisteren om te voorkomen, dat je volgende vogels hetzelfde zullen overkomen.
      Ik zag deze oproep van je vandaag.

ik ben een jonge van 13 en deze week zijn al mijn vogels door onbekende reden dood gegaan ik heb heel mijn voliere schoongemaakt en weet zeker dat het nu niet nog een keer kan gebeuren maar ja nu de vogels nog. ik heb nog geen vogels voor mijn voliere. heeft u een vogel voor mij voor geen of weinig geld? (maakt niet uit welke soort) ik had kanaries tropen en parkieten. alvast bedankt

Ik begrijp, dat jij nog zeer jong bent, maar het is wel verstandig om eerst uit te zoeken, wat de oorzaak is, want weer een teleurstelling lijkt mij voor jou niet leuk.
      Van die vragen voor gratis of goedkope vogels krijg ik het!!!
      Als je vogels wilt hebben, KOOP die dan of spaar ervoor. Trouwens als je geen vogels kan kopen, kan je dan wel voer e.d. betalen?
      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Ik zie het al, hij (topicstarter) heeft 2 topics geopend omtrent dit geval.
        hoezo aandacht trekken?

misschien heeft hij ze wel verkocht, en probeerd weer aan nieuwe te komen?
        leuk zakcentje .

p.s. als dit niet het geval is, sorry dan, maar het is wel onvoorstelbaar.
        Met vriendelijke groet:
        Henk.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
          Ik zie het al, hij (topicstarter) heeft 2 topics geopend omtrent dit geval.
          hoezo aandacht trekken?

.

Beter lezen !

Het zijn 2 verschillende topics
          De ene heeft wildzang en 2 diamantduiven (wiesse)
          en de andere heeft tropen en parkieten (gijsie)

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gijsie
            ik kom vandaag thuis rond 4 uur en wil zoals iedere dag mijn vogels gaan voeren. ik stap in mij voliere en zie niets vliegen. ineens ligt alles dood op de grond. ik had er 6 kakariki's 6 rijstvogels 5 kwartels en 2 zebravinken. ik schrok me dood. ze zaten al 4 maanden in dit hok ( een groot nachthok vanwege de vorst alleen binnen) ik snap er niets van. er had geen dier de vogels gedood wantze hadden geen wonden. ze waren niet ziek (vorige dag allemaal gezond) ze hadden water en voer. ik heb nog steeds hetzelfde voer en het water was vers. ik hoop dat iemand kan helpen.
            Het gaat dus hierom, ok excuus Gijsie, maar ik raakte even door een eerdere geplaatst bericht in de war.

Dan kom ik weer terug op mijn eerdere geplaatst bericht:
            Hallo,

silo:
            ik heb ooit eens gehad, dat het badwater te dicht bij de zaadsilo stond en door het badderen werd het zaad nat en verstopte de boel, was ik er niet op tijd bij, had het mij ook vogels gekost.

diamantduifjes:
            Het zal wel aan mij liggen, dat ik er over heen las (lees), maar waar staat dat dan over die diamant duifjes?
            En @ Animal tja iedereen is wel een keer van zijn apropo (of schrijf ik dat ook weer verkeerd?) man zoek een vrolijke hobby, zoals zingen of zo
            Met vriendelijke groet:
            Henk.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof

En @ Animal tja iedereen is wel een keer van zijn apropo (of schrijf ik dat ook weer verkeerd?) man zoek een vrolijke hobby, zoals zingen of zo
              Dus ik mag jouw er niet op wijzen dat je hier iemand vals zit te beschuldigen ,omdat je zelf niet goed kunt lezen.

Ik heb een vrolijke hobby ,ik heb vogels en lees regelmatig de onzin die sommige op forums schrijven en daar geef ik dan commentaar op ,wat volgens sommige dan weer niet mag.

Opmerking

[waterfles] dit vind ik niet echt een goed gevonden iets, er moet iets heel bijzonders in die fles zitten/gezeten hebben willen ze daar aan dood gaan en de diamantduifjes kunnen er wel zogenaamd tegen? nee hoor dit lijkt me niet de oorzaak.

[silo's] nee hoor ook dit lijkt me stug. al die mensen die met silo's werken hebben geen probleem en hier zullen ineens de vogels niet goed bij het eten kunnen komen (en wederom de diamantduiven wel?) daarbij dacht ik dat de topicstarter vermeld had dat er van de buitenkant niets te zien was aan de vogels....
                Ik las hier dat de diamantduifjes het overleefden en vroeg waar het in dit topic stond over die diamant duiven (ik dacht nr15) , ik ververs nieuwe berichten en zie er een citaat staan, maar ik wist niet in welk topic ik mij bevond, en daar reageerde ik weer op. vandaar mijn excuus, en vandaar dat ik zei dat ik van mijn apropo was. that's all
                Ik las dus wel goed maar was door dat bericht van mijn apropo gebracht.
                Met vriendelijke groet:
                Henk.

Opmerking

commentaar

daar geef ik dan commentaar op ,wat volgens sommige dan weer niet mag.
                  Commentaar in de betekenis van opmerkingen ten aanzien van het onderwerp, of commentaar in de betekenis van kritiek. In het geval van Animal gaat het meestal om kritiek. En dan nog geen positieve kritiek, meestal negatieve kritiek. Probeer de toon eens wat positiever in te zetten, echt waar, dan klinkt het liedje veel leuker.

Groet,

Rob.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gijsie
                    ze zaten al 4 maanden in dit hok ( een groot nachthok vanwege de vorst alleen binnen)
                    Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

je hebt gelijk Henk, ik ben er ook ingestonken , ik heb ook de 2 topics door elkaar gehaald. excuus voor de verwarring.

Opmerking

maarre

iedereen reageert behalve Gijsie........
                        groeten Ton
                        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Daaraan ziet men hoeveel mensen geven om hun diertjes. Als ze nog al die tijd nog niet eens komen kijken. Dan moet hij er toch niet echt van wakker liggen lijkt me.
                          http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

misschien heeft hij even geen tijd.
                            kan ook zijn dat hij weer op zoek is naar nieuwe vogels.

Opmerking

je hebt gelijk Henk, ik ben er ook ingestonken , ik heb ook de 2 topics door elkaar gehaald. excuus voor de verwarring.
                              Kan gebeuren toch? no sorrow
                              Met vriendelijke groet:
                              Henk.

Opmerking

Opmerking

Working...
                                X