Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloedluis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bloedluis

Wat is het beste middel tegen bestrijding van bloedluis?
    Ik heb nu al een tijd 404 spray geprobeerd maar het komt telkens terug of het blijft..

En alle vogels inspuiten is op dit moment lastig omdat ik jongen heb..

Je zit vlak bij Geon Schrijver, steek daar je licht eens op.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door digewi
      Wat is het beste middel tegen bestrijding van bloedluis?
      Ik heb nu al een tijd 404 spray geprobeerd maar het komt telkens terug of het blijft..

En alle vogels inspuiten is op dit moment lastig omdat ik jongen heb..
      Hoi,

Kijk hier even naar op het forum,

gr jan

Opmerking

van dit spul heb ik goede verhalen gehoord:

De levenswijze en werking van de Dutchy's roofmijt Stratiolaelaps scimitus (=Hypoaspis miles)
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

nou ton heb geen goede ervaring met deze beesten ik was zelf een kras lotje en merkte niet dat het minder werd
          ik ben nog iets aan uitvinden maar tot nu toe heb ik al ruim een bijna een jaar geen enkel beest meer gezien en spuit nog nouwelijks
          en ik spuiten iedere week met 2 verschillenden produkten.
          en ik had vorig jaar echt een explosie tussen tijds nog iets anders gebruikt ook dat werkte niet.
          ik heb de hele markt aan produkten al gebruikt maar bleef ze zien denk ze moeten toch eens geheel uitgeroeit kunnen worden .
          en even mijn middeltje even niet gebruikt en ze waren er weer .
          mijn gevoel zegt dat het werkt .
          maar ja je kunt ze snel weer van andere kwekers vogelzaak mee na huis nemen .
          zodra ik 100 % zeker weet dat ze hier door weg blijven plaats ik het ook hier
          of breng het misschien op de markt hahahahahaa

Opmerking

heb gelezen inhet boekje vogelvreugd van juni 2012.
            petroleum [lampenolie] met eventueel citronella-olie voor de reuk en tegen muggen.
            groetjes monica

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door lady
              heb gelezen inhet boekje vogelvreugd van juni 2012.
              petroleum [lampenolie] met eventueel citronella-olie voor de reuk en tegen muggen.
              groetjes monica
              Even voor de mensen die hun naden gekit hebben van de broedkooien, als je dit gebruikt kan je weer opnieuw beginnen

Het lost nl op.
              Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier
                Even voor de mensen die hun naden gekit hebben van de broedkooien, als je dit gebruikt kan je weer opnieuw beginnen

Het lost nl op.
                Ok, bedankt voor de waarschuwing.
                Met vriendelijke groet:
                Henk.

Opmerking

Het lost nl op.
                  o sorry dat wist ik niet ,maar ik had het ook maar gelezen en heb het zelf inderdaad nog niet geprobeerd .
                  groetjes monica

Opmerking

ik heb gekit met tec 7 maar is nog niet opgelost

Opmerking

Hoi Natuurkweker,

Ik heb gekit met witte siliconenkit dat ging los er zitten.

Dat TEC7 ken ik niet, net even gegoogeld, ziet er goed uit, denk ik dat ik dat de volgende keer ga gebruiken om te kitten.

Blijft dit spul flexibel of wordt het hard?
                      Groeten Michael

Opmerking

Hoi Natuurkweker,

Ik heb gekit met witte siliconenkit dat ging los er zitten.

Dat TEC7 ken ik niet, net even gegoogeld, ziet er goed uit, denk ik dat ik dat de volgende keer ga gebruiken om te kitten.

Blijft dit spul flexibel of wordt het hard?
                        Micheal,

Bij de firma berner hebben ze een kit die gebruikt wordt voor
                        aanhangwagens deze blijft flexibel en is bijna tegen alles bestand,
                        zal even na vraag doen voor de naam, aangezien aanhangenwagens ( gesloten ) dan hiermee worden gekit niet duur en super sterk,

gr jan

Opmerking

Mijn vader gebruikt finectoplus in het hok.

Groetjes, Chantal.
                          http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jan
                            Micheal,

Bij de firma berner hebben ze een kit die gebruikt wordt voor
                            aanhangwagens deze blijft flexibel en is bijna tegen alles bestand,
                            zal even na vraag doen voor de naam, aangezien aanhangenwagens ( gesloten ) dan hiermee worden gekit niet duur en super sterk,

gr jan
                            Ok Jan vast bedankt, is deze kit er ook in het wit?

Zelf gebruik ik tegen bloedluis Birdy finect, deze lost de kitnaden niet op

Groeten Michael

Opmerking

micheal tec 7 super spul
                              gebruik het voor alles voor dte lijmen binnen enkel minuten zit het muur vast .
                              ik ben er zeeer tevreden over .
                              je kunt er met kitten en mee lijmen .
                              zelfs schoenen van kids zooltje los lijmen en zit muur vast .
                              maar voor de bloedluis ik gebruik nu gewoon middeltje waar je in feite versteld van zou staan .
                              mooiste is ik gebruik het ook bij me honden die hebben nooit een vlooi gehad .
                              bij de kids op school heerste er eens luizen ook ik gebruikte dit middeltje en mijn kids hebben nog nooit luizen gehad .
                              ik denk waarom niet proberen bij me vogels .
                              heb het eerst getest bij paar vogels en die hadden gelijk binnen enkel weken al stopels op een hoofd ze waren beetje kaal op de kopjes .
                              andere in de voliere hadden nog kale kopjes .
                              met menige spuit bussen kreeg ik ze wel onder controle maar ik bleeef ze gewoon weg zien heb eens wat in een bakje gedaan en ze werden na enige tijd er imuum voor ze kropen na enkel keren gebruikt te hebben gewoon weg door heen .
                              ik zet paar bakjes van mijn eigen middel en geen enkel bloedluis die erin kruipt .
                              dus ja dan ga ik ervan uit dat het werkt zie er ook geen kruipen niks .
                              het is schade vrij voor iedere mens menige middeltje krijg je geen lucht meer .
                              gelukkig ook geen last meer van .
                              daarom wil er geen schuld gevoel van hebben ander het mis gaat zodra ik echt 100% zeker van weet het echt werkt tot nu toe ben ik er super tevreden over .

Opmerking

Working...
                              X