Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring Tylosine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ervaring Tylosine

Wat moet je er mee.Dat spul is bestemd voor luchtweginfecties op de eerste plaats bij o.a. varkens, slachtpluimvee enz.
    Vr.groeten van
    Antoni

homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Ik moet er in principe niets mee, maar zag het staan en vroeg me af wat het was.

Opmerking

Misschien kun je een dierenarts vragen over de werking enz. en hier laten weten?

mvg. Eelke

Opmerking

De werking staat wel beschreven bij het product, maar ik vroeg mij af wanneer je dit zou moeten/kunnen toepassen. Het is vrij verkrijgbaar en schijnt dezelfde werking als Tilan te hebben.

Opmerking

Voor de duidelijkheid. Je ziet zoveel spullen bij dierenzaken staan waarvan ik me altijd afvraag wat ik er mee moet. Nergens staat goed uitgelegd in welke gevallen je middeltje A of middeltje B moet/kunt gebruiken.

Ik heb het dus niet over medicijnen die je via de dierenarts kunt verkrijgen. Dan is de diagnose gesteld en wordt er een "zwaar" middel voorgeschreven.

Opmerking

http://www.avian.nl/NL/infectie-mix-tylosine.html

DAC Tylosine Infectiemix

Tylosine 10%

TylosineVerpakking:
              sachet 50 gram.
              bevat 50 gram Tylosine tartraat 10%
              Gebruiksaanwijzing:
              isoleer de zieke dieren
              tijdens de behandeling van de zieke dieren alle overige dieren meebehandelen
              zorg dat de te behandelende dieren de opgegeven hoeveelheid opnemen
              verstrek na de kuur AviTotaal en Avian BioMin probioticum

Dosering:
              1 gram per 2 kilo lichaamsgewicht

**uitsluitend bedoeld voor slangen en hagedissen.
              Tylosine is een productvan DAC Pharma - Uffelte Art. nr.: D006

Opmerking

Eh ja, die omschrijving had ik natuurlijk ook al gevonden. Ik vroeg me dus af of en wanneer jullie het gebruiken. Ik gebruik nu anti-luchtpijpmijt of Ivomec en vroeg mij af wat dit product toevoegt?

Opmerking

Working...
                X