Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtmijt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Luchtmijt

Sommige kennen mijn verhaal van de jongen die uit het nest werden gegooit (zie het stukje gould met de hand grootbrengen) Nu wilde ik een paar oude jongen ruimen ivm er een koppel kanarie bij zetten. Komt iemand enkele mannen ophalen en vertelde dat de vogels luchtmijt hadden. Hou ze daar aan komen is mij een raadsel. Baal er wel van omdat ik het niet herkende. Ze zijn levendig. Nu gelijk maar druppels gehaald en ze in een kleine kooi gezet maar nu even mijn vraag, ik lees net dat ik de kamervolliere moet ontsmetten en ook met welk spul ik moet ontsmetten maar wanneer kunnen de vogels weer terug? En hoe lang moet ik wachten om kanaries te kopen?

hoiii, mag ik vragen waarom die persoon zo zeker wist dat je vogels luchtmijt hadden?
    Waar herkende hij het aan

Marc

Opmerking

Weet je wel zeker dat de vogels ergens last van hebben?
      Moest er soms behoorlijk wat van de prijs af eerst?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

Hij vond ze mager en ze maken een sjilpend geluid, net als smakken. Nu brengen jullie me aan het twijvelen, maandag maar langs de dierenarts. Vind ze nog erg levendig dat wel, hij had het er over dat ze geen lange afstand zouden vliegen maar toen er een ontsnapte vloog deze nog wel in de kamer heen en weer.

Opmerking

Verstandg besluit, beter eerst zeker weten wat het is voor je middelen gebruikt.
          Succes.
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

Opmerking

Opmerking

Working...
            X