Mededeling

Collapse
No announcement yet.

witteknobbel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• witteknobbel

dag gistere ging ik nogmaals mijn jongen bekijken raar wan d ik zag nergens in de voliere de pop zitten en de eieren en de jongen waren spijtig genoeg dood ik keek in de schuilplaats van mijn kwartels en daar zat ze ze kon niet meer vliegen en verloor aventoe haar evengewicht en en na even haar buik af te taste voelde ik precies een ei zitten heb dus wat olie rond de cloaca gedaan maar later op de avond lag ze toch dood ik heb ze vandaag eens onderzocht en als ik ze open maakte zat er geen ei in maar een witteknobbel met paarse puntjes op precies een verdikking van de darmen en daarin zat precies bloed in kan iemand mij meer duidelijk heid hier over geven
    grt bouwknecht

lijkt mij een klus voor een dierenarts. ik persoonlijk maak nooit vogels open, zou dat niet kunnen.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

- ik heb proefdierkunde geleert en heb daar geleert hoe ik een dier open doe en enkele kwekers die ik ken doen dit aventoe ook als het iets raar is. maar dit had ik nog nooit gezien meestal is het iets met de lever of vind je niks maar dit was echt raar en op de microscoop was niks te bezien

Opmerking

Working...
      X