Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Calimero nog niet beter
Collapse
X
-
In een ander topic las ik dat je "het sturen van reiki" als bevordering voor de genezing van je vogeltje toepast.
Dit zal in mijn ogen evenveel helpen als een bosje bloemen naar een lichamelijk zieke te sturen.
Op dit forum zijn ook geen bewezen helderzienden aanwezig die mensen met zieke vogeltjes kunnen helpen, dus een dierenarts bezoek zal de zieke vogel meer kans geven op een gezonder leven. (eerst een mestonderzoek laten doen kan al een hoop uitsluiten).
En ja "lange verhalen" sla ik meestal over
Opmerking
-
waarom heb je het broeden dan door laten gaan als het beestje al 2 weken niet in vel zit >??
zieken vogels door laten kweken vraagt enorm veel energie van een vogel
ik zou hem verlopig echt appart houden en niet meer bij andere vogels plaatsen totdat die helemaal op geknapt is
maak eens een foto misschien zien we dan meer
maar wat ele zegt we zijn geen helderziende
Opmerking
-
jammer
Beste Eelke en natuurkweker,
Naar mijn mening had ik geen mening gevraagd over het wel of niet werken van Reiki. Daarbij stond ook dat ik het lot niet kan sturen.
Jammer dat jullie daar dan toch ongevraagd je mening over geven en net als anderen mail niet goed lezen. Ik kan hier geloof ik niet veel zeggen zonder dat er een onverstandige of cynische mail op komt. Ik word daar erg moe van onderhand. Negeerlijst heeft geen zin zo, vertrekken wel helaas. Jammer dat een moderator zich hier ook in verliest....dan is er weinig hoop meer.
Ik had al geschreven dat ik Calimero apart gezet heb, maar wist niet (omdat ik een beginner ben sinds 2,5 maand, het jonge vogels zijn) dat Calimero en Isabella serieus aan het broeden zijn. Toen ik keek waren er 4 eitjes te zien. Dus nu doet Isabella het alleen.
Opmerking
-
teunie ik denk zelf dat je af en toe dingen verkeerd begrijpt
ik heb deze klachten deze klachten en deze klachten kan jij me misschien vertellen wat ik heb nee teunie we zijn geen artsen we kunnen af en toe zelfde problemen hebben gehad het samen delen maar nogmaal we zijn geen artsen soms is het vaak helemaal iets anders wat jou vogel mankeerd .
meer uitleg geven en misschien een foto plaatsen kom je misschien verder maar dan nog niet altijd het is maar een optie om onze hulp te bieden .
niet alles zo negatief opnemen we zijn inderdaad geen helderziende om op afstand zonder de vogel te zien te hebben om maar even te zeggen wat jou vogel mankeerd.
ik ben zelf 40 en heb al vanaf me 5 de jaar vogels en ik sta vaker nog eens voor een verassing wat heeft me vogel nu .wat moet uw doen aantal tips als een vogel raar doet
pak de vogel in hand draai hem om blaas op de borst geeft hij geen verkleuring op borst een blauw vlek of zo .
blaas eens om het zo maar uit te drukken het je gemakkelijker te maken aan zijn poepgaatje hoe ziet die uit blijft er geen poep hangen is die onderin niet wat gelig dit kan duiden aan te vet zijn
dan hoe zit die in zijn veren zit die er strak bij of ingedoken en springen de veren alle kanten op??
heldere oogjes maar ja dat had die
eet die goed drinkt die goed?/
zodra een vogel denk die zit er niet lekker bij niet afwachten paar dagen eruit pakken en apprt scheiden niet in de buurt van je eigen vogels omdat ziekte vaak heel snel je hele voliere kan aantasten en de ziekte misschien wel kan verspreiden .
jij zegt de vogel gaat vaker op zijn zij liggen .
dit is iets van een evenwicht stoornis misschien maar oke ben geen dokter .
blijft die wel goed op de stok zitten??
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking