Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mager

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Mager

voer

ik weet niet veel van parkietachtige maar een ding is zeker valkparkieten voer is niet geschikt voor rosecollis, bovendien lijkt de kooi niet ERG SCHOON dit kan een oorzaak zijn voor het vermageren van je vogel.

Opmerking

reactie

Is dit schoon zaad in die grote bak?

Wat denk je van ontlasting in het zaad?

Als dit voor 1 vogel is en trouwens ook voor meerdere dieren, maak het dan schoon en geef voer in een kleinere bak en in dagelijkse porties.

Dat speelgoed vind ik in de voerbak niet thuis horen.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Dit is zoiezo niet het voedergedeelte, hiervoor heeft ze haar eigen kooi en eigen bak enzovoort. Dit is gewoon een stukje die ik in de voliere heb staan waar ze kan spelen met het speelgoed, waar kooien in de buurt staan waardoor er uit die andere kooien voer kan zijn gevallen en dat dus helemaal vol ligt. Ik heb er soms een bakje bij staan maar hier zit dan maar een klein beetje voer in.

Opmerking

Flauwekul

Gewoon een smoesje als er zoveel voer uit een kooi valt dien je dat ook op te ruimen zodat vogels niet in resten voer kunnen komen.
          valt me al mee dat eventuele andere vogels in de voliere niet een of ander kwaaltje hebben.

Opmerking

Dan ga ik proberen die plek en kooien meer schoon te maken. Is er verder nog iets wat ik aan de parkiet zou moeten geven terwijl ze herstelt? Of juist iets wat ik nu moet vermijden?

Opmerking

Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

sowieso deze speeltjes eruit en normale vogelspeeltjes erin hangen.
                je heb er rubberen ballen in liggen, die zijn ook al aan gevreten, als ze dat inslikken word het niet verteerd en kunnen ze dood aan gaan.
                7 Pyrrhura's, 2 Princes of wales parkieten, 1 Valkparkiet, 1 Grasparkietje en 1 Jardine

Opmerking

sorry parkieto ik vind het ook niet echt fris uit zien .
                  je eet toch ook geen week uit in zelfde bord die niet gewassen is .
                  leren proper te zijn dan blijven je vogels ook gezond gebruik beuken snippers op de bodems en raap om de dag wat poepjes uit zo heb je altijd een schone kooi
                  en veel werk is het niet

Opmerking

Oke allemaal bedankt voor de antwoorden, hopelijk komt ze er verder door en dan voortaan meer schoonmaken.
                    De foto's maak ik verder allemaal zelf, ik heb er al een paar in een nieuw topic gezet op het jeugd forum. Met de hoop natuurlijk dat andere jeugd ook wat foto's laat zien

Opmerking

Working...
                    X