Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stress of Draaihalsziekte?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

nogmaals de grond vogels zijn niet geschikt voor zon kleine kooi
    heb je het netjes ingericht dit is gewoon weg niet geschikt voor ze grond vogels schrikken nogal sneller als een gould en een gould kan al helemaal geen stres hebben
    voor 4 gewone koppels vogels in te zetten zal zeker nog wel lukken maar meer niet
    absoluut ongeschikt voor grondvogels dat is mijn mening.

Opmerking

Die casa 120 is een mooie grote kooi ,,maar zulke kooien zijn niet geschikt voor kwartels ,,die horen in een voliere ,met een grond opervlak van minimaal 2 x 1 meter

De casa is ook best wel duur ,elders heb je een ongeveer evengrote kooi voor minder dan de helft van de prijs.

Opmerking

inderdaad een zeer mooie kooi, maar kun je niet gewoon een kleine
        voiliere maken, denk dat je daar veel meer plezier van krijg.

ligt er natuurlijk wel aan hoe je woon, kijk dat is iets dat wij niet weten.

Groetjes Petra.

Opmerking

konijnehokken

Edensb,
          Dit zijn geen hokken om vogels in te houden, ik kweek zelf alleen maar Goulds en deze hebben de ruimte nodig om te vliegen, dit heeft wel een beetje weg van dierenmishandeling, je bedoelingen zullen best wel goed zijn en je zult ze wel erg goed verzorgen, maar denk er eens over na om een kleine voliere te bouwen in je woonkamer waar de vogels goed in kunnen vliegen, zo als je ze nu houd worden je vogels moddervet omdat ze niet goed kunnen vliegen.
          Groeten Gerrit

Opmerking

Dit is ook tijdelijk bedoelt, in elk elk geval voor de Gould en een van de kwartel koppels (de meeuwen en andere kwartels hebben dan elk hun eigen hok waar ze zich wel in redden..met name omdat ik ze dageliks even laat vliegen, ze zijn goed terug te lokken met wat trosgiers , heb al offertes gevraagd voor een kamervoliere (280lx60dx150h) maar de meeste zijn veel te duur, de laatste heb ik nog niets van teruggehoord vandaar dat ik voor het geval dat dat niets word alvast naar dit soort volieres kijk.
            Heb helaas geen tuin anders had ik daar wel wat mee gedaan.

(sorry voor de vele typefouten maar zit thuis met milde depressie dus de gramatica laat het af en toe wat afweten)
            "I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant."

Opmerking

Goulds

Edensb,
              Ben blij dat je er over na denkt om een kamervoliere te nemen, dan ben je toch goed bezig met je vogels, we horen dan nog wel wat het geworden is.
              Groeten Gerrit

Opmerking

T is alleen jammer dat zelf niet erg handig ben (nou ja meer n geval van 2 zwaar misvormde niet geod functuonerende linkerhanden ) dus ben afhandelijk van anderen om de voliere te bouwen maar t is moeilijk om een redelijke prijs te vinden en zoeits kost toch wel n paar honderd Euro.
                60 cm is niet erg breed jammer genoeg maar ik moet zelf ook nog in de kamer passen bovendien maakt 280cm lang n hoop goed denk ik.
                "I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant."

Opmerking

stuur me een mailtje en kijk voor je voor een mooie 2 de handse je wild niet weten wat vaak voor iets moois te krijgen is en heb al onsettend veel mensen geholpen
                  zal je foto sturen wat voor mooie voliertje ik uit heb gehaald en dat weten meerdere hier ook.
                  hoef niet altijd nieuw te zijn hoor

mail me maar mail me wat voor budget je uit wild geven en kijk als ik je helpen kan
                  mvg mirke

Opmerking

Opmerking

stuur me maar een mailtje ga kijken wat ik voor je kan doen
                      ik heb geprobeert je een mailtje te willen sturen maar helaas je hebt je op prive staan ik kan je niet mailen maar wil je wel graag helpen .
                      ik heb hier een voliertje staan wat ik 2 de hands gekocht heb voor veel minder als dat jij hier beschrijft ook bij jou in de buurt is dat best te krijgen vaak stoppen mensen met hun hobby .
                      je moet vaak weten hoe je zoeken moet .

ik heb al zo onsettend veel mensen geholpen niet alleen met een voliertje ook met ander spullen .
                      laten we zo zeggen het is een hobby van me 2 de hands iets moois vinden maar goed moet je me wel mailen
                      sorry ik had me ook prive staan uw kunt nu mailen hebben hem even vrij gegeven
                      klik op mijn naam dan zie je van zelf mail sturen mvg mirke

Opmerking

Working...
                      X