Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vreemd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• vreemd

Hallo allemaal,
    Ik heb een koppel zebravinken en die hebben 3 jongen. De jongen zijn al groot geworden en de snaveltjes zijn al bijna op kleur. ze zitten in een buitenvolierre maar ze eten nog steeds niet zelfstandig. Hoe kom dat? Door de kou?
    Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Als de jongen nog niet zelf eten zijn ze klaarblijkelijk nog niet zelfstandig.
    Last edited by Drum; 03-12-2014, 21:39.

Opmerking

Mijn vogels mochten ook niet meer broeden, maar ik lag toen 3 weken ziek op bed! Toen was het al te laat. Die jongen zijn al erg groot. Maar meestal kunnen ze toch al zelf eten als ze 2 weken uit het nest zijn?
      Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

Als ze twee weken uit het nest zijn, zijn ze ongeveer 5 weken oud. Je kan ze het best nog even bij hun ouders laten. Die stoppen vanzelf met het voeren van de jongen. Zie ze weleens op de voerbak zitten? Dan zullen ze ook zelf heus wel wat eten. Ze zijn alleen lui. Tja en als de ouders blijven bijvoeren is dat lekker makkelijk. Je zou ze trosgierst kunnen geven. Is makkelijk te pellen voor jonge vogels en ze zijn er dol op.
        Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

ze zijn al zeker min. 12 weken oud. En ik geef heel veel trosgierst voor het vet.

Opmerking

Working...
          X