Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De eerste bewoners zijn gearriveerd .

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• De eerste bewoners zijn gearriveerd .

Vandaag de eerste vogels los gelaten.

Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	34,1 KB
ID:	439168

Welke is volgens jullie het het mannetje en welke het vrouwtje.

Gr Remco
    Mvg Remco

Links mannetje

Opmerking

Klopt, in de kleurslag oranjeborst zwartborst bruin.
      En ze zien er ook nog eens heel aardig uit.
      Ruud.
      www.strekervogelvrienden.nl

Opmerking

Vinken

Ja klopt had ik het toch goed. En kwa kleuren vind ik ze zelf erg mooi, het is een leuk koppeltje .
        Mvg Remco

Opmerking

Gefeliciteerd Remco!

Je hebt het over de eerste vogels. Welke soorten ga je nog meer houden?
          Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Andere vogels

Beste Hans ik wil een beetje bij de vinken blijven en dan in verschillende kleurslagen. Graag zou ik nog twee koppeltjes er bij nemen in de voliere. Ik wil het niet te druk maken de voliere is ook niet zo super groot.
            Mvg Remco

Opmerking

Mooi Remco.

Opmerking

Zeker een mooi mannetje, hopelijk komen er ook mooie jongen uit! ;-)

Opmerking

Vinken

Dat hoop ik ook dat er jongen van mogen komen. Ze zitten nu al constant te knuffelen en in elkaars veren te rommelen. Erg leuk om te zien allemaal.
                  Mvg Remco

Opmerking

Kijk ze lekker zitten

De vinkjes voelen zich al goed thuis in hun nieuwe woning ze brabbelen de hele dag.

Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	51,9 KB
ID:	431739

Ik wil nog twee koppeltjes er bij hebben in de voliere. Dit kan toch gewoon zonder dat er problemen ontstaan?
                    Mvg Remco

Opmerking

Normaal gesproken gaan drie koppeltjes juist prima bij elkaar in een voliere.
                      Je kunt alleen we problemen krijgen met verschillende vogels die onderling gaan paren.
                      Tenzij je natuurlijk meerdere vogels in deze kleurencombinatie erbij zet. (Of in deze richting)
                      Ruud.

Opmerking

Andere vogels

@ Ruud: Daar heb je ook gelijk in ja totaal niet aan gedacht.
                        En als ik nu eens 2 ander soorten er bij zet dat ik in totaal 3 verschillende koppeltjes heb. Maar welke soorten kan ik er bij houden die normaal en goed met elkaar kunnen omgaan?
                        Mvg Remco

Opmerking

Dan zou ik het zoeken in de Australische prachtvinken. Bijvoorbeeld binsenastrildes, spitsstaart amadines, etc.
                          Ruud.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door remco
                            De vinkjes voelen zich al goed thuis in hun nieuwe woning ze brabbelen de hele dag.

[ATTACH]8259[/ATTACH]

Ik wil nog twee koppeltjes er bij hebben in de voliere. Dit kan toch gewoon zonder dat er problemen ontstaan?
                            Het schijnt zo te zijn, heb ik vast hier gelezen, dat je beter 3 koppels kunt hebben dan 2, dus dat is leuk
                            wat ik zelf handig vond was dat koppeltjes een andere kleur hebben, om ze beter uit elkaar te houden. je kunt ze ook ringen, als ze al niet geringd zijn.
                            ik heb nu wildkleur en isabella en kan dat makkelijk uit elkaar houden
                            ze hebben ook een gekleurde knijpring zodat ik weet wie wie is
                            succes er mee
                            groetjes
                            finchfriend teunie
                            Groetjes van Little Finch Villa

Opmerking

Working...
                            X