Mededeling

Collapse
No announcement yet.

twijfel geslacht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• twijfel geslacht

hoi, ik twijfel of dit wel een pop is, van kennis gekregen en die zegt een pop.
    wie kan mijn twijfel weghalen, alvast bedankt

Aan de kleur van de bek zou ik ook gaan twijfelen of het wel een pop is.

Opmerking

Ik denk alsnog een pop..
      Hoe oud is deze vogel ? Bekje mag wel wat roder zijn als het een volwassen man is. Kan toch niet dat je 'm of haar nog niet hebt horen kwebbelen ?
      Zelfs zeer jonge mannetjes proberen de oudervogel te imiteren.
      Audi et alteram partem

http://buiten-voliere.webnode.nl/

Opmerking

leeftijd weet ik niet, als ze naast elkaar zitten piept ze alleen, en mannetjes zingt(of hoe je dat bij zebras noemt), maar als de witte alleen is maakt het hetzelfde geluid als het mannetje

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door vledder
          leeftijd weet ik niet, als ze naast elkaar zitten piept ze alleen, en mannetjes zingt(of hoe je dat bij zebras noemt), maar als de witte alleen is maakt het hetzelfde geluid als het mannetje
          nu gaat de witte af en toe boven op het mannetje zitten, lijkt mij dat een pop dat niet doet haha

Opmerking

heb hier misschien een scherpere foto

Opmerking

Ik twijfel ook, omdat ik de kleur van de snavel niet echt goed kan beoordelen. Op de laatste foto in de eerste post is deze namelijk wel oranje achtig.
              Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door HansV
                Ik twijfel ook, omdat ik de kleur van de snavel niet echt goed kan beoordelen. Op de laatste foto in de eerste post is deze namelijk wel oranje achtig.
                ja en dat e witte boven op de grijze gaat zitten vindt ik toch raar standje

Opmerking

ja en dat e witte boven op de grijze gaat zitten vindt ik toch raar standje
                  haha dat geloof ik graag tot dit een raar standje is, moest die witten een pop zijn. maar hoe ik het lees en zie wat jij schrijft zou ik toch denken aan een man?. en denk niet tot een pop zebravink zingt gelijk een man eh?, of zie ik dit verkeerd?. bij putters is het wel vaker tot man en pop zingen, maar das het enigste zo ver ik weet tot man en pop zingen. dus ik denk echt wel tot die witte een man gaat zijn.

Opmerking

Er zijn zebravinken poppen dat een man nadoen maar is eerder zeldzaam.
                    Dat mannen op mannen kruipen weet ik maar een pop boven ?
                    Veronderstel dat het dan toch een man moet zijn :-)
                    Audi et alteram partem

http://buiten-voliere.webnode.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Wizzy
                      Er zijn zebravinken poppen dat een man nadoen maar is eerder zeldzaam.
                      Dat mannen op mannen kruipen weet ik maar een pop boven ?
                      Veronderstel dat het dan toch een man moet zijn :-)
                      ah ok goed om te weten. heb deze soorte vroeger gehad maar toen was ik nog klein.en toen waren het meer wildkleuren dan van die bleke gevallen dus zou het niet weten. das was ook mijn mening hier over, om dat een pop idd al niet snel op een man zou kruipen.

Opmerking

Ik zou ook denken een pop daar de snavel toch donkerder oranje zou moeten zijn voor een mannetje

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door guardian1967
                          Ik zou ook denken een pop daar de snavel toch donkerder oranje zou moeten zijn voor een mannetje
                          beste is een pop halen en die witte er bij zetten, en kijken wat dit geeft, hebt ge eikes wat gestoken zijn is die witte een man eh. kunnen bezig blijven de ene denkt tot het een man is de andere denkt tot het een pop is. dus das de gemakkelijkste oplossing gewoon een pop halen en merk je het van zelf wel.

Opmerking

iedereen bedankt voor de reacties, heb bij iemand die zebravinken heeft de witten kunnen omruilen voor een pop, hij dacht ook dat het een man is, probleem opgelost

Opmerking

iedereen bedankt voor de reacties, heb bij iemand die zebravinken heeft de witten kunnen omruilen voor een pop, hij dacht ook dat het een man is, probleem opgelost
                              idd dan kun je gerust verder zonder te twijfelen nu eh. hoop tot de kweek dan goed mag verlopen als je met deze begint.

Opmerking

Working...
                              X