Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tijd om te verhuizen?
Collapse
X
-
heel goed teunie
normaal kunnen ze met 35 dagen oud weg bij de ouders maar zolang de ouders niet jagen en nog gewoon voeren kan je ze er bij laten dat is net dat beetje extra voor de jongen om nog mooier en gezonder zelfstandig te worden.
soms zit bij mij wel een een koppel op eitjes terwijl de vader nog de vorige jongen voerd.
op zulke goede ouders ben ik heel zuinigmet 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teunie ZwolleHoi Zwartwang Harri
Heb je site even bekeken, mooi !
Ik ben nog voorzichtig met iets roepen omdat ik weet dat sommige mensen het klakkeloos kunnen opvolgen.
Maar een compliment doet me goed, een mooi begin van mijn dag
de website is eigenlijk achterhaald ik heb niet veel meer in de zwartwang serie alleen nog zwartwang pastel en zwartwang pastel blackface.
ik ben geheel overgegaan naar de oranjeborst bruin serie en alle combonatie,s daar mee.
ik moet eigenlijk alles aanpassen op de site maar ja lui komt er niet aan toe en de rest van de smoesjesmet 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwartwangnormaal kunnen ze met 35 dagen oud weg bij de ouders maar zolang de ouders niet jagen en nog gewoon voeren kan je ze er bij laten
Hij/zij heeft een nestkastje voor zichzelf geconfisceerd (hoe schrijf je dat ook weer?) en jaagt alles weg, valt echt aan.
1 Diamantduif heeft nu een kale nek.'Vliegde ik?'
-'Nee, je valde.'
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door TroetelduifjeEn hoe zit het als een jong (enigst kind), nu wrs. 31 dagen oud, de kooi terroriseert?
Hij/zij heeft een nestkastje voor zichzelf geconfisceerd (hoe schrijf je dat ook weer?) en jaagt alles weg, valt echt aan.
1 Diamantduif heeft nu een kale nek.met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking