Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een pop of een man?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

deze foto aan een expert gezonden

zie bijlage
    Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

op 1 na allemaal mannen op de foto

Opmerking

ik vrees dat je gelijk hebt

Andre,
        Ook jij bedankt voor je suggestie.
        Ik vrees dat je gelijk hebt, en als je de andere berichten gelezen hebt, is de verkoper nog niet klaar met mij.
        Heel jammer wat hij heeft gedaan.
        Dank voor je reactie

op 1 na allemaal mannen op de foto

Opmerking

idd je hebt zwartwang poppen die hebben een zwarte wang
          MAAR geen flanktekening

Triest dat ze je dat in een winkel wijsmaken die moestten beter weten

Frank4

Opmerking

zie je die streep op de borst met streepjes er boven
            zie je die bolletjes onder de vleugel
            zie je het streepje onder het oog met een gekleurd wangetje
            dat zijn kenmerken dat het mannetjes zijn in 80% van de gevallen
            dat iemand mannen als koppels wil verkopen is voor verkopers een truk(valse) om van mannen af tegeraken aan beginnens
            en niet iedereen durft terug gaan
            heb ooit in een winkel gezien dat de verkoper een vogel die zogoed als dood was door de stres van het vangen toch in het doosje stak
            ik ging met die man mee buiten en ik zei dat tegen hem
            hij is toen terug naar binnen gegaan en ik ben vertrokken
            een tijd erna zag ik hem terug en vroeg hoe het gegaan was of hij ne andere had gekregen
            neen zei hij er hing een papier op dat de verantwoordelijkheid van de verkoper vervald als de vogel in het doosje zit
            en er is ook geen garantie op geslacht

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door vandurenj
              dat iemand mannen als koppels wil verkopen is voor verkopers een truk(valse) om van mannen af tegeraken aan beginnens
              heb ooit in een winkel gezien dat de verkoper een vogel die zogoed als dood was door de stres van het vangen toch in het doosje stak
              een tijd erna zag ik hem terug en vroeg hoe het gegaan was of hij ne andere had gekregen
              neen zei hij er hing een papier op dat de verantwoordelijkheid van de verkoper vervald als de vogel in het doosje zit

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Teunie Zwolle
                Hoi Zwartwang,
                Dus jij denkt ook dat het mannen zijn.
                De verkoper zei dat als er eerder gekruist is met zwartwangen , het mogelijk is dat er toch poppen uitkomen met lichte wangkleur.
                Ik praat vanavond even met een lid van de vogelvereniging hier in de buurt.
                Dank en vr.gr. van Teunie

ik zie 5 mannen en uiters rechts een pop.
                de witte zoals jij zecht zijn masker grijzen mannen geen poppen.
                nou ik zie er eigenlijk ook geen zwartwang split kenmerken in maar dat zegt nog niets zou dus wel kunnen maar denk het niet.

voor de masker kweek zijn dit geen goede mannen veel te licht van kleur.

gewoon terug brengen en ruilen voor poppen of geld terug.
                je bent of bedonderd of het was iemand die zelf nergens verstand van heeft.
                met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door vandurenj
                  als dat mij was gebeurd stond er de andere dag een leuk negatief stukje over in de huis aan huis bladen

Opmerking

masker mannen

Hoi Zwartwang,
                    Deze man is 60 en heeft zijn leven lang al vogels, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij het niet weet.
                    Maar het zijn mannen hoor, dat zie ik ook wel aan het gedrag nu ik de dames er tussenuit gehaald heb.
                    Dus morgenavond belt hij me. Hij kletste zich er vanavond uit met misschien een smoes van boodschappen doen en laat thuis zijn.
                    Ik weet nu zelf niet zo goed wat ik moet doen. De 2 poppen wil ik houden en een wildkleur man. De 3 witten wil ik niet en 2 wildkleur mannen niet.
                    Misschien wil hij ze terug nemen al is duidelijk dat hij met goldamadines kweekt en de vinken kwijt wilde. Ik wil ook best zelf een goed tehuis voor de andere 5 zoeken. Alleen heb ik wat ringen nodig om onderscheid te maken tussen 2 ongeringde mannen waarvan ik de mooist zingende wil houden.
                    Maar als ik ze vang, weet ik niet wie wie is.
                    Hoe los ik dit op?
                    Groetjes van een beginnertje die echt veel van dieren houdt !

Oorspronkelijk geplaatst door zwartwang
                    nou ik zie er eigenlijk ook geen zwartwang split kenmerken in maar dat zegt nog niets zou dus wel kunnen maar denk het niet.

voor de masker kweek zijn dit geen goede mannen veel te licht van kleur.

gewoon terug brengen en ruilen voor poppen of geld terug.
                    je bent of bedonderd of het was iemand die zelf nergens verstand van heeft.

Opmerking

stukje in de huis aan huis bladen

Hoi Zwartwang,
                      Deze meneer kent mij ook nog niet, hij heeft zich vergist als hij denkt dat ik niet durf te klagen en om een oplossing vraagt.
                      Ik was dan ook zeker van plan om op fora en bij de vogelverenigingen melding te maken van wat hij deed
                      Dus hij komt er zeker zo niet mee weg

Oorspronkelijk geplaatst door zwartwang
                      als dat mij was gebeurd stond er de andere dag een leuk negatief stukje over in de huis aan huis bladen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Teunie Zwolle
                        Hoi Zwartwang,
                        Deze man is 60 en heeft zijn leven lang al vogels, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij het niet weet.
                        Maar het zijn mannen hoor, dat zie ik ook wel aan het gedrag nu ik de dames er tussenuit gehaald heb.
                        Dus morgenavond belt hij me. Hij kletste zich er vanavond uit met misschien een smoes van boodschappen doen en laat thuis zijn.
                        Ik weet nu zelf niet zo goed wat ik moet doen. De 2 poppen wil ik houden en een wildkleur man. De 3 witten wil ik niet en 2 wildkleur mannen niet.
                        Misschien wil hij ze terug nemen al is duidelijk dat hij met goldamadines kweekt en de vinken kwijt wilde. Ik wil ook best zelf een goed tehuis voor de andere 5 zoeken. Alleen heb ik wat ringen nodig om onderscheid te maken tussen 2 ongeringde mannen waarvan ik de mooist zingende wil houden.
                        Maar als ik ze vang, weet ik niet wie wie is.
                        Hoe los ik dit op?
                        Groetjes van een beginnertje die echt veel van dieren houdt !
                        als ik het goed lees wil je 2 poppen en een man houden.
                        dat werkt niet hoor altijd of 1 koppel of minstens 3 koppels houden.

bij 1 man en 2 poppen vechten de poppen elkaar dood.

Opmerking

Opmerking

Groeten,

Arjan

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door azantinga
                              [...] eerst in te lezen in de eigenschappen van een vogelsoort voordat je deze aanschaft.
                              Lijkt mij ook niet meer dan logisch.
                              Je wilt toch het beste met je vogels voor hebben.
                              Als zij het naar hun zin hebben, heb ik dat ook ...
                              "Wie geluk wil oogsten, moet humor zaaien ... "

Opmerking

Als de verkoper het geslacht niet wist, moet ie ook niet net als of doen dat ie het weet, en maar zeggen dat het poppen zijn om er vanaf te komen.

Opmerking

Working...
                                X