Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is dit een pop of een man?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Clupie in Zwolle.
Hallo Teuni. Kijk even op het site van www.allevogels.nl en onder de agenda aan de linkerkant op "links" klikken. Daar staat een vogel vereniging in Zwolle vermeld. Leuk site trouwens en best de moeite waard.
Ik zie trouwens 6 zebbis op stok op de foto. Vijf mannen en uiterst rechts een pop.
Groetjes, Case, Tauranga, Nieuw Zeeland.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teunie Zwolle[...]
Maar er zitten 3 witte vinkjes bij en ik weet niet zeker of dat nu poppen of mannen zijn. Heeft iemand van jullie een idee?
[...]
Ik zie geen derde op de foto, maar als die er hetzelfde uitziet is het ook een masker grijze man ...
Voor een overzicht van de verschillende mutaties, kun je terecht op de volgende site; http://www.zebravink-nzc.com/html/nl-basis.html.
Achter de knop 'Zebravinken' (onderaan) vind je foto's van alle verschillende mutaties."Wie geluk wil oogsten, moet humor zaaien ... "
Opmerking
-
www.allevogels.nl en onder de agenda aan de linkerkant op "links" klikken. Daar staat een vogel vereniging in Zwolle vermeld. Leuk site trouwens en best de moeite waard.
Ik zie trouwens 6 zebbis op stok op de foto. Vijf mannen en uiterst rechts een pop.
Groetjes, Case, Tauranga, Nieuw Zeeland.[/QUOTE]
Opmerking
-
Ook bedankt voor je bericht
Hoi Erik,
Ik ga de site bezoeken en vergelijken. Ook spreek ik vanavond iemand van een vereniging in Zwolle. Jij denkt dus ook dat het mannen zijn. En inderdaad staan niet alle vogels op de foto maar de witte zijn hetzelfde.
Ik houd je op de hoogte.
Vr.gr. van Teunie
De twee 'witte' zebravinken zijn masker grijze mannen.
Ik zie geen derde op de foto, maar als die er hetzelfde uitziet is het ook een masker grijze man ...
Voor een overzicht van de verschillende mutaties, kun je terecht op de volgende site; http://www.zebravink-nzc.com/html/nl-basis.html.
Achter de knop 'Zebravinken' (onderaan) vind je foto's van alle verschillende mutaties.[/QUOTE]
Opmerking
-
Dank voor je bericht
Hoi Zwartwang,
Dus jij denkt ook dat het mannen zijn.
De verkoper zei dat als er eerder gekruist is met zwartwangen, het mogelijk is dat er toch poppen uitkomen met lichte wangkleur.
Ik praat vanavond even met een lid van de vogelvereniging hier in de buurt.
Dank en vr.gr. van Teunie
ik zie 5 mannen en uiters rechts een pop.
de witte zoals jij zecht zijn masker grijzen mannen geen poppen.
Opmerking
-
goed dat je reageert
Hoi Sharky,
Ik hoop dat je ongelijk hebt en de eerdere berichten ook hebt gelezen.
Ik overleg vanavond met iemand van de dichtstbijzijnde vereniging of het klopt of niet.
Zo ja, als het mannen zijn, dan ga ik ruilen of verkopen, uiteraard alles in respect tot ieder levend wezen, dus ook deze lieve kleine schatjes.
Dus zeker niet aan handelaren!
Ik mag dan niet veel van vogels weten nog, maar dat wil niet zeggen dat ik dom ben (ben ook niet blond overigens)
Vriendelijke groet van Teunie
Weer iemand die de mensen in het zak zet om toch maar te kunnen verkopen triestig is dit
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking