Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste nest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• eerste nest

Er zijn inmiddels bij mij 2 eitjes van de 3 uitgekomen (helemaal te gek).
    Alleen keek ik net in het nest en nou is 1 jonkie een reus geworden en de andere is nog pietepeuterig klein. De kleine vogel is 2 dagen na de eerste geboren. Kan een zebravink in 1 dag veel groter zijn of heb ik iets gemist?????????? Ik kijk toch echt iedere dag (ivm bad verversen en voeren).
    Moeders wil niet altijd van het nest af maar ik zie toch in ieder geval een pootje.
    Het zal mischien een stomme vraag zijn maar het is mijn eerste nest en ik hoop zo dat het allemaal goed gaat.
    O ja, de ene zebravink is lichtrose van huidskleur en de andere donker. Zegt dit al wat over het geslacht of de kleur ofzo??????

Marion

groot jonkie

Hoi Marion,

Misschien een jonge koekoek? ha, ha.

Heb je misschien nog andere soorten vogels bij deze zebravinken in vliegen?
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
      Hoi Marion,

Misschien een jonge koekoek? ha, ha.

Heb je misschien nog andere soorten vogels bij deze zebravinken in vliegen?
      Hoi Henk,

Nee ik heb geen andere soorten vogels bij deze zebravinken vliegen. Dus ben er zeker van dat die koekoek niet langs is geweest. ha ha.
      Trouwens net gezien dat er nu bij de andere vink ook een groeispurt is geweest, ik wist echt niet dat het zo hard kon gaan.
      Maar ik meen het serieus dat de ene zebravink een rosekleurig huidje heeft en de andere een donkere, hoe zit dit????????

marion

Opmerking

Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

heey
          je hebt nu al een goed antwoord gekregen maar ik wil wat bij voegen
          ik denk dat je een grijs jong hebt en een witte op een isabel maar miss als ze wat groter zijn dat je dan een paar foto`s kunt maken en ze erdan op zetten en veel suc6 met je eerste nest!
          mvg roy(vogelfreak)
          mvg roy (vogelfreak)
          kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

leuke vogels om mee te beginnen ikheb ze ook een paar jaar gehad je kunt er veel van leren.

succes

Birdmann_
            Birdmann_

Opmerking

Working...
            X