Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goede maat voor 3 koppels?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• goede maat voor 3 koppels?

Hee

ik wil al een tijdje meer dan 1 koppel zebravinkenen heb gelezen dat 2 niet goed is dus vraag ik me af of de kooi groot genoeg is voor 3 koppels zebravinken.

L60xB60xH170

als ze gaan broeden worden ze apart gezet in een broedkooi.

gr toto

Dat is een prima kooi voor drie koppeltjes zebravinken.

Opmerking

Oke bedankt

Opmerking

de hoogte lijkt wel wat, maar de breedte en lengte 60cm ik vind het klein genoeg voor 3 koppels.

Opmerking

Ik ben het helemaal met Piek eens.... Vogels hebben vleugels en willen die dan ook graag als zodanig gebruiken. En dan is 60 cm niet veel...... De kooi die genoemd wordt is een sierkooi voor in de huiskamer en om vogels te laten vliegen totaal niet functioneel! 170 br x 60 hoog en 60 diep is veel beter.
          Bij vogelkooien moet je altijd om de breedte denken, dat is belangrijk.

gr
          Hans.
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Oke te klein dus.

wel laat ik ze elke dag vliegen in de woonkamer doe ik al een lange tijd, ze zitten nu allemaal apart in een kooi maar dat neem teveel ruimte in beslag.

gr Toto

Opmerking

Opmerking

Er zijn ook vogels die hun hele leven moeten slijten in een broedkooi ,die is vaak ook maar 60 cm ,en buiten het broedseizoen worden dan ook nog eens de koppeltjes uit elkaar gehaald ,,,nee dan ben je lekker bezig.

En kleine vogels vliegen echt wel omhoog ,dus ze hebben vliegruimte genoeg.
                De gemiddelde kanarie kooi haalt de 60 cm vaak nog niet eens.,en een kanarie is veel groter.

Ik vind het een mooie kooi voor 6 zebratjes.

Opmerking

Oke bedankt

En ze gaan altijd als ze zelf willen uit de kooi ik jaag ze er niet uit en ze komen ook vanzelf weer terug.

Gr toto

Opmerking

Hallo,

Ik denk eraan om er alleen mannetjes in te doen want ik wil geen jongen krijgen. Maar hoeveel mannen moet je er dan in doen? 3of4?

Verder was ik in avonturia de vogelkelder en zag daar een betere kooi die ong 160/170 hoog is en wat groter namelijk 90 cm lengte.

Gr Toto

Opmerking

Working...
                    X