Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke kleur is dit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Welke kleur is dit?

Hoihoi,

Gisteren heb ik 2 Zebravinken opgehaald, omdat ze wel erg krap zaten bij hun oude eigenaar.
    Nou ben ik erg benieuwd wat voor'n kleur mijn zebravinken hebben

Als het nodig is kan ik foto's maken van de zijkant

zo te zien eenngrijs mannetje en bruin popje

Opmerking

Oke, bedankt

Weet niet of ik deze vraag hier ook mag stellen, maar doordat mijn Zebra'tjes met 13 andere zebra's in een tt kooi hebben gezeten zijn hun staartjes helemaal gekruld, komt dit nog goed?

Ook zijn ze in slechte conditie, ze zijn niet echt goed gevoed, en hun veertjes zijn een beetje pluizig en dof.

Ik geef ze elke dag vitaminedruppels door het water, ze krijgen eikrachtvoer, insectenpatee, en zaden en groente

Is er nog iets wat ik moet doen/ze moet geven om ze in topconditie te krijgen?

Opmerking

je kan nog trosgierst geven, dat is goed voor ze en vinden ze heel erg lekker. Maar voor de rest doe je het al erg goed.

Opmerking

reactie

Ruime vlucht of kooi en badwater verstrekken. Vitamine druppels zou ik niet elke dag geven. Ik geef het zelfs nooit. De voer en waterbakjes goed afwassen elke dag. Zorg dat het hok verder goed gereinigd wordt.

Goed tropenzaad en een klein beetje eivoer. scherpe maagkiezel, grit, sepia schelp. Af en toe een beetje groenvoer.

Wachten op de volgende rui en je vogeltjes zijn weer zo goed als nieuw.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
          X