Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tweede koppel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Hans,

Mocht er nog een plekje over zijn bij de opleiding dan maak ik daar graag gebruik van.
    Heb net gezien(in een ander topic) dat ik geen verstand heb van vogels dus een cursus kan dan geen kwaad.

Groeten Michel
    http://michelsfotosite.weebly.com

Opmerking

Ik denk niet dat je een cursus nodig hebt hoor XD Iedereen zijn eigen mening, gevormd door eigen ervaringen. Iedereen kijkt er dus anders tegenaan. Maar het houden van 2 koppels kan goed gaan, en kan fout gaan, maar ik zal gewoon het risico niet nemen, je wilt toch goed voor je vogels zorgen ofniet? Nouja het is je eigen keus!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door micheltje
        Hans,

Mocht er nog een plekje over zijn bij de opleiding dan maak ik daar graag gebruik van.
        Heb net gezien(in een ander topic) dat ik geen verstand heb van vogels dus een cursus kan dan geen kwaad.

Groeten Michel
        Haha... hoe meer zielen hoe meer vreugde

gr
        Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Hallo,
          Ooke ik ga er mee akoord is goed.
          Succes.
          Mvg, Nicolai.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
            Ik vind je een onverbeterlijke optimist die op geen enkele wijze van zijn standpunt af te krijgen is. Op zich een prima eigenschap hoor, maar realiseer je wel dat je de plank ook wel eens mis kan slaan En Animal klept wel met je mee, daar koop ik helemaal niets voor. Succes mannen, ik geef het op. Ik ga op de herscholing 'Vogels kweken'......

groetend
            Hans
            Is helemaal niet mee kleppen ,,is 40 jaar ervaring met vogels houden !!!!!
            En een boek lezen kan ook helemaal geen kwaad ,daar staat ook niks in over oneven aantallen koppels.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Animal
              Is helemaal niet mee kleppen ,,is 40 jaar ervaring met vogels houden !!!!!
              En een boek lezen kan ook helemaal geen kwaad ,daar staat ook niks in over oneven aantallen koppels.
              Ga nu maar met ons mee op de cursus, gaan we het er gezellig over hebben

Groetend
              Hans.
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

"cusus" ????

Opmerking

Hallo,
                  We houden het wel gezellig he.
                  De ene zegt het kan niet de ander zegt het kan wel.
                  Bij de 1 gaat het wel goed bij de ander niet.
                  We moeten maar naar de cursus denk ja
                  Mvg, Nicolai.

Opmerking

bedankt

Hallo allemaal ,

Nogmaals bedankt, het is inderdaad zo dat iedereen verschillende ervaringen heeft hiermee. Ik zal jullie adviezen goed lezen en er over nadenken wat ik ga doen. Ik zal jullie op de hoogte brengen zodra ik de koppel(s) erbij heb.

Gr Meesie

Opmerking

Is goed Meesie ik hoor het wel.
                      Mvg, Nicolai.

Opmerking

Working...
                      X