hoi marc
ik snap wat je bedoeld maar ik probeer alleen aan de hand van jullie tips de situatie voor mijn vogels te optimaliseren
zeg nu zelf,het zou toch niet slim zijn die wand open te laten en die putters erbij te laten als je weet dat dat nefast is
met de thuja brabant erbijdenk ik dat alles nu in orde is
ik denk niet dat de vogels hinder ondervinden van een wijziging aangezien ze 5 min later al aan het zingen zijn
de ene man heeft zonet nog een door mij aangeboden hooiwagen verslonden
daarna schudde hij zijn veren pakje en zong een kort liedje terwijl ik op een meter van hem af stond
het was net of hij dank u wilde zeggen
nu gaan we geduldig(slik) afwachten en hopen jullie spoedig goed nieuws te brengen
veel geluk ook voor jullie en laat op tijd iets horen
oja wat is eigenlijk weideplankton
mvg
ik snap wat je bedoeld maar ik probeer alleen aan de hand van jullie tips de situatie voor mijn vogels te optimaliseren
zeg nu zelf,het zou toch niet slim zijn die wand open te laten en die putters erbij te laten als je weet dat dat nefast is
met de thuja brabant erbijdenk ik dat alles nu in orde is
ik denk niet dat de vogels hinder ondervinden van een wijziging aangezien ze 5 min later al aan het zingen zijn
de ene man heeft zonet nog een door mij aangeboden hooiwagen verslonden
daarna schudde hij zijn veren pakje en zong een kort liedje terwijl ik op een meter van hem af stond
het was net of hij dank u wilde zeggen
nu gaan we geduldig(slik) afwachten en hopen jullie spoedig goed nieuws te brengen
veel geluk ook voor jullie en laat op tijd iets horen
oja wat is eigenlijk weideplankton
mvg
Opmerking