Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Dat het fotokooiwerk was WK had ik wel begrepen,gezien de achtergrond.
Met natuurlijk bedoelde ik eigenlijk meer,hoe de kardinalen ogen.
Zo echt om te zien,dat je ze a.h.w. kan pakken. Eigen kweek!Geweldig.Ik heb dat nog nooit in een voliere gezien.
Ik ben gewoon enthousiast.
Zelf maak ik praktisch nooit foto's.Vroeger wel eens met een zwart/wit camera'tje(polaroid) om me b.v. nog een stuk bos te herinneren ,dat ik evt.wilde schilderen.
Hallo W.K het fotograferen van de kardinalen is natuurlijk totaal
on topic.
Off topic
Om mijn ideeen voor vrij werk op papier te zetten gebruik ik i.p.v. houtskool/waterverf , de computer om later uit te werken met olieverf op linnen. Ga toch wel met de tijd mee.
Van mij hoeft het niet on topic hoor. Mooie foto's
Maar even wat anders. Wat moet ik me voorstellen bij de winterhardheid van de rode kardinaal. Ik heb zoals gezegd geen nachthok, wel is de boel beschut en altijd droog. Is dat voldoende Winterkoning? Ik las dat de Japanse nachtegaal beter winterhard was. Ik wil dat de vogels niets te lijden hebben in de winter. Geen schuldgevoel gewenst dus. Haalbaar of niet met de rode kardinaal?
Ook weet ik nog steeds niet of ze net als de putters alle planten aanknagen. Iemand een idee?
Ik moet er denk ik toch vanaf zien gezien ze over nachthokken en daarin jagen praten bij vorst. Het verbaast mij zo enorm gezien dit soort foto's uit de natuur. Maargoed.
Ja WK, ze zijn prachtig. Deze vogel zat idd in Hasselt.
En wat nos paranan betreft: ik denk dat z'n pc vol zit met iets anders. Ik heb er verder ook niets van gehoord. Maar laat je hartje maar vol verwachting blijven kloppen want Sinterklaas bestaat echt???!!
Wat een prachtige foto's van al die Kardinalen.
Dat is natuurlijk allemaal on-topic.
Wie heeft er nou behalve de fokkers daarvan al die mooie kardinalen wel
eens in een voliere gezien. Ik kende alleen de rode,de groene en de dominicaner.Maar dan van plaatjes.
Alleen wordt het voor Marx waarschijnlijk,wat moeilijker om te kiezen
tussen al die mooie kardinalen.
Nee hoor, ik heb al gekozen voor wat betreft de soort. Als ik uiteindelijk voor kardinalen ga dan zal het voor de grote Noord Amerikaans rode kardinaal zijn en niks anders Maar ik neig naar nachtegalen voorlopig. Ook vanwege de agressie van de man bij kardinalen naar zijn eigen jongen als deze net zelf eten. Schijnt vrij nauw te komen en hij maakt ze meteen een kopje kleiner heb ik begrepen. Dat zou jammer zijn
Opmerking