Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek met Rode Kroonvinken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• En sinds gisteren zit de pop weer op het nest, afgelopen weekend is het nest weer een beetje bijgewerkt, ben benieuwd
    of ze nog weer een ronde gaan. De 2 jongen beginnen zelf ook te eten zag ze gisteren voor het eerst op het voer plateau.

Opmerking

• Dat gaat lekker zo!
      Als je een goed koppel hebt en het juiste voer verstrekt dan lukt het normaal gesproken allemaal wel en dan kun je veel plezier beleven aan je vogels
      Ik heb zelf al veel tegenslag gehad met de vogels de afgelopen 20 jaar, vooral omdat ik steeds met de wat moeilijkere soorten probeerde te kweken, en juist die tegenslag zorgt ervoor dat je dubbel geniet als het wel goed verloopt allemaal

Opmerking

• Weer 2 jongen zelfstandig, nu 1 jong in het nest zal vandaag of morgen wel uitvliegen ben
        benieuwd of ze nog een ronde gaan doen, zie nog geen rui bij de ouder vogels.

Opmerking

• Hoi,

Mooi om te lezen hoe jullie al een hele tijd deze topic in leven houden
          Vooral dat er serieus gekweekt word is mooi.

Wat is de minimale huisvesting ruimte voor een koppel?
          Groeten, Ben

Opmerking

• Opmerking

• dat gaat goed bij je met de vinken, heb je nog een foto of zo ?
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Niemand een idee wat de minimale voliere afmetingen voor 1 koppel moet zijn?
                Groeten, Ben

Opmerking

• zou zeker aan 2 meter lang denken.

liefst langer en begroeid.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Dank je Ton,

Dan kom ik waarschijnlijk 50 cm te kort voorlopig...
                    Groeten, Ben

Opmerking

• Opmerking

Working...
                      X