Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sammenstelling Koppels !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Als ik iets verkeerd gelezen heb kun je mijn vorige bijdrage vergeten.Wat artikelen betrefd over insekteneters ik heb ooit via winterkoning een link gekregen van een duitse site waar een heel stuk over zwartkoppen kleine zwartkoppen en tuinfluiters in staat geen kweekverslagen maar wel de nodige wetenswaardigheden over voeding en het door de winter krijgen.Voor mij geen probleem maar het is geschreven in duits of engels.Het is hofmann-photography.de als je op de site bent klik je vogelhaltung artikel aan daarna weichfresserhaltung.Als er iemand bepaalde woorden of begrippen niet snapt mag me gevraagd worden .groeten eddie

Opmerking

Bedankt eddy mooie site

@wk het traliewerk van Eddy? Uhh zal goed mogelijk proberen te omschrijven (misschien kan eddy een foto plaatsen). Het is zeg maar zoiets als een betonijzerrek op pootjes en die dan verticaal tegen eenwand en hierdoorheen (op) had hij kunstkerstboomstukken.

Waarom ik over het zwartkopje vroeg(zwartkop) heb een koppel een paar jaar gehad, prachtige zang verder niets. Man en pop zaten de hele tijd bij elkaar zowel 'winters al zomers en altijd bij elkaar in de buurt dus. Heb ook een pop die al twee mannen verslonden heeft(dood) en een enkele ander vogel.
      Heb nu weer een nieuw koppel en hoop er nu toch echt mee te kweken, vind het een prachtvogel(mooie zang)

Opmerking

Wat kweekverslagen betrefd van de zwarkop kijk even op weichfresser.de onder sylviidae.Staan trouwens meer kweekverslagen van vi vogels op.Wat kwijtraken van interessante site,s betrefd ,ik kan niet veel met een pc maar wel in mijn eigen mapje genaamd vogels de site,s opslaan onder favorieten.groeten eddie

Opmerking

heb 2 foto gemaakt dan kun je zien hoe goed ze hun nest verstoppen.
          het nest was orgineel nog kleiner
          ik hoop dat je er wat aan heb

Opmerking

Working...
          X