Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roodkuif kardinaal koppel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• roodkuif kardinaal koppel

Ik heb vandaag een koppel gekocht ! Ik geef putter en goudvink twee dagen appel azijn en twee dag vitamine. Ik wil weten of ik ook de kardinaal koppel azijn en vitamine geven in water.
    Wat is kuur ? Of gewoon zaad geven en water klaar.

Eerst een koppel vogels kopen en dan kijken wat ze nodig hebben?
    Maar goed,er zijn kardinalenmengelingen in de handel,verder een goed eivoer en waarom ,zo lees ik het,twee keer per week vitaminen?

1keer lijkt me zat en appelazijn tja daar zijn de meningen over verdeeld dat laat ik aan jou.
    Misschien eens denken aan wat fruit als appel,verse onkruidzaden en groenvoer als witlof je ziet gauw genoeg of ze eten.

Kuren?gewoon vergeten en wil je weten wat het is,even de zoekfunctie gebruiken.

Ik zou verder eens kijken naar een goed boek over amerikaanse zangvogels,bijvb van van der Hulst en heir eens wat topics lezen over o.a de rode kardinalen.
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

kardinaal

Ik heb were nog een vraag .
      ik heb de kardinaal gecheckt en foto gemaakt. Weet je wat voor medicijn of kuur er is voor de dikke lever ?
      Kan ik met de man weken dit jaar ? Ik hoor het graag ?
      Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

je had m beter voor dat je ze kocht even in de hand kunnen nemen.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

misschien toch maar beter even langs de vogelarts gaan.

Opmerking

Het kan natuurlijk ook later zijn gekomen?
            Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
            Vergeet niet te kijken op mijn site!
            http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Kan ik kweken met de man ?

Opmerking

is het jouw alleen om het kweken te doen, de gezondheid van de vogel interesseert je blijkbaar niet.

Opmerking

Zo klinkt het inderdaad, zorg maar eerst dat je vogels gezond zijn, dat is het belangrijkste, is mooi als ze kweken, maar als ze dood gaan heeft dat totaal geen zin.
                  Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                  Vergeet niet te kijken op mijn site!
                  http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Hartelijk dank voor reactie maar ik ben niet mee eens met reactie van binke.
                    Als u boven leest wanneer ik de koppel heb gekocht. Toen die tijd had ik een paar vragen over de vogel en daarna heb ik de boek ook gelezen Rob van der Hulst Kweken met Amerikaaanse zangvogels. maar nu ik heb gezien dat de vogel beetje rustiger geworden daarom ik heb gecheckt wat er aan de hand is en daarna heb ik gelijk vraagt op de vogel cafe. Ik dacht op de vogel Cafe is voor mensen die elkaar helpen en eigen ervaring delen geen commentaar te geven.
                    ik geef elke dag vers water
                    elke dag speciaal gemaakt voer voor de kardinaal
                    elke week een keer speciaal eivoer voor de kardinaal
                    elke week een keer 5/6 meelworm
                    elke week voliere schoonmaak de kardinaal voliere de kardinaal apart in een voliere geen andere vogel in de voliere
                    en toch is de kardinaal ziek geworden.

Dan hoor ik toch nog dat ik de gezondheid van mijn vogel niet belangrijk vindt.
                    Dat vindt ik niet eerlijk !!!!!!!!!!!!!!!

Opmerking

als je het zo zegt heb je inderdaad wel gelijk. denk dat er beter gestopt kan worden hiermee en dan weer verder over wat je er tegen kunt doen.

Opmerking

in een eerder bericht heb ik je al het advies gegeven om naar een vogelarts te gaan , het minste wat je kunt doen met een zieke vogel, even later vraag je of je met deze vogel nog kunt kweken, ben je al bij een vogelarts geweest dan , volgens mij niet want dan had deze je wel een advies gegeven wat verwacht je dan voor antwoord.

Opmerking

Working...
                        X