vandaag me eerste roodoorbuulbuul jong uitgekomen. graag zou ik wat meer informatie en tips willen hebben over het groot brengen van het jong.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste jong roodoorbuulbuul. (graag wat informatie)
Collapse
X
-
Misschien eerst info inwinnen en dan kweken?
In ieder geval een goed ijzerarm universeelvoer,fruit en eens op zoek gaan naar wasmotten,pinkies,buffalo's.
In de hoop dat ze dit eten want eigenlijk moet je dit al voor de broedtijd uitproberen zodat ze dit voer kennen.
Wel oppassen dat de man echt voert en niet alles zelf opeet en zo teveel dierlijk voedsel binnenkrijgt en te fel wordt.Mvg,
Kingfisher.
-
Misschien dat ik dat al heb gedaan? Is het niet zo dat deze forum is om ideeen uit te wisselen. Samen te genieten van onze vogels? Bij deze dus. Zijn er nog mensen die succes vol hebben gekweekt met hun buulbuul en me misschien nog tips kunnen geven. Heb op internet gekeken. En lees toch veel dat jongen het eerste haf jaar het niet redden? Ik geef universeel eivoer wildzang buffelootjes meelwormen krekels fruitvliegje wasmotten fruit.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door snugglesMisschien dat ik dat al heb gedaan? Is het niet zo dat deze forum is om ideeen uit te wisselen. Samen te genieten van onze vogels? Bij deze dus. Zijn er nog mensen die succes vol hebben gekweekt met hun buulbuul en me misschien nog tips kunnen geven. Heb op internet gekeken. En lees toch veel dat jongen het eerste haf jaar het niet redden? Ik geef universeel eivoer wildzang buffelootjes meelwormen krekels fruitvliegje wasmotten fruit.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking