Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schamalijster

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Schamalijster

Alle soorten zacht fruit kun je aanbieden, banaan, (over)rijpe peer, appel, halve druiven, etc. Alles wat een beetje zacht is, kan hij zo eten, harde dingen in kleine brokjes. Soms moet een vogel eerst wennen aan nieuwe dingen, dus een paar dagen volhouden om te oordelen of hij het wel of niet lust.

Van de zomer ook allerlei beestjes, spinnetjes, bladluis, vliegjes en dergelijke.

Veel plezier met de superzanger.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

fruit voor schamalijster en ontbrekende vleugel

Heel erg bedankt voor je snelle reaktie, Ton.
      Ik wil echt niet dat hij iets zou missen in zijn voedselpatroon. Il zal dus systematisch de verschillende fruitsoorten van je lijst aan hem voorstellen. Mijn grootste wens: dat die vleugel enkel pluimen mankeert en dat die bij de volgende rui (wanneer overigens?) opnieuw aangroeien zodat ik hem in de kamer kan loslaten!
      Marie

Opmerking

Hallo Marie :"Hallo, ik leef sinds 3 weken samen met een schamalijster in huis."

Ik woon al jaren (38) met dezelfde vreemde vogel in mijn huis . Ruilen?

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Heb je geen foto van hem?
          eet hij kiwi's?

Marie

Opmerking

Whahaaa, goed bezig Kees
            Groetjes Karin

Opmerking

nou als je je shama in een kooi heb zinnen denk ik niet dat hij last zal hebben van zijn vleugel en ik bedoel maar zijn zang komt niet vanuit zijn vleugel toch?

Opmerking

Ik woon al jaren (38) met dezelfde vreemde vogel in mijn huis . Ruilen?
                Jij bent gevaarlijk bezig menneke...
                Voor je het weet sta je zelf in de aanbieding op marktplaats of zo, ouwe brombeer gratis af te halen...
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                X