Oorspronkelijk geplaatst door willem
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
koppel rode kardinalen
Collapse
X
-
Hmmm, dat wordt moeilijk, de een zegt topzanger de ander zegt irritante zang.
In ieder geval bedankt voor de reacties
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbie
Beste vogelkwekers,
Ik ben blij dat het boek helpt bij het kweken van kardinalen en andere vogels. Deel twee is in de maak.
Bedankt voor de positieve reacties
Rob van der Hulst
www.amerikaansevogelskweken.nl
Ik vond alleen spijtig dat er sommige soorten niet instaan zoals de roodkuifkardinaal of boliviaanse bergkardinalen, misschien iets voor in deel 2.
groeten Joachim
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door jottoHey Rob, ik heb mij ook dit boek aangeschaft en hoewel ik nog geen vogels hiervan heb, vind ik het een prachtig boek.
Ik vond alleen spijtig dat er sommige soorten niet instaan zoals de roodkuifkardinaal of boliviaanse bergkardinalen, misschien iets voor in deel 2.
groeten Joachim
Ik heb speciaal enkele jaren boliviaantjes gekweekt om leuke foto's te kunnen maken.
groet
rob
Opmerking
-
Vogelzang
Ik zat net voor ik dit onderwerp las weer even op Youtube te luisteren.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Alleen jammer van het verkeer op de achtergrond, maar er is wel meer te vinden)
Je kunt dit natuurlijk makkelijk in een mp3 omdraaien.
Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
Opmerking
-
De kardinalen zijn aan hun 2e nest begonnen. Alleen de pop heeft nu weer haar ei uit het nest gegooid. Wat kan ik hieraan doen zodat dit morgen met het 2e ei weer niet gebeurd? De man van in s'morgens af er is dan nog geen ei gelegd. Ik hen nu een kunst ei in het nest gelegd maar weet niet of dat bij kardinalen werkt.
Groeten Willem
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking