Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koppel rode kardinalen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door willem
    Hij fluit net zo hard als een merel en ook niet continu. Mijn kooi staat tussen de huizen maar mijn buren klagen er niet over. Soms hoor ik hem zelfs nog wel eens als het al lang donker is .

Groeten Willem
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

hallo de zang van een nachtegaal bereikt hij bij lange na niet,die van mij doen niet anders dan de hele tijd dezelfde tonen te laten horen, je wordt er gek van

Opmerking

Ik wil je dan een pleziertje doen en ze ruilen voor een koppel kanaries.

Opmerking

Hmmm, dat wordt moeilijk, de een zegt topzanger de ander zegt irritante zang.

In ieder geval bedankt voor de reacties
          Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door robbie

Beste vogelkwekers,

Ik ben blij dat het boek helpt bij het kweken van kardinalen en andere vogels. Deel twee is in de maak.

Bedankt voor de positieve reacties

Rob van der Hulst
            www.amerikaansevogelskweken.nl
            Hey Rob, ik heb mij ook dit boek aangeschaft en hoewel ik nog geen vogels hiervan heb, vind ik het een prachtig boek.
            Ik vond alleen spijtig dat er sommige soorten niet instaan zoals de roodkuifkardinaal of boliviaanse bergkardinalen, misschien iets voor in deel 2.

groeten Joachim

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jotto
              Hey Rob, ik heb mij ook dit boek aangeschaft en hoewel ik nog geen vogels hiervan heb, vind ik het een prachtig boek.
              Ik vond alleen spijtig dat er sommige soorten niet instaan zoals de roodkuifkardinaal of boliviaanse bergkardinalen, misschien iets voor in deel 2.

groeten Joachim
              Hoi Joachim, die soorten komen inderdaad in het tweede deel aan de orde.
              Ik heb speciaal enkele jaren boliviaantjes gekweekt om leuke foto's te kunnen maken.

groet

rob

Opmerking

beste robs,ze zitten nu op eieren,misschien na het kweekseizoen?

Opmerking

Misschien een aanrader, cd met vogelzang voor eventuele jonge mannen aan te leren.

Opmerking

Vogelzang

Ik zat net voor ik dit onderwerp las weer even op Youtube te luisteren.
                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Alleen jammer van het verkeer op de achtergrond, maar er is wel meer te vinden)

Je kunt dit natuurlijk makkelijk in een mp3 omdraaien.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

De kardinalen zijn aan hun 2e nest begonnen. Alleen de pop heeft nu weer haar ei uit het nest gegooid. Wat kan ik hieraan doen zodat dit morgen met het 2e ei weer niet gebeurd? De man van in s'morgens af er is dan nog geen ei gelegd. Ik hen nu een kunst ei in het nest gelegd maar weet niet of dat bij kardinalen werkt.

Groeten Willem
                      http://www.vogelarena.com/voliere/vo...000001723.html

Opmerking

Working...
                      X