Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spitsstaarten hebben eitjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Spitsstaarten hebben eitjes

Hallo allemaal,

zoals jullie misschien gelezen hebben ben ik nog niet zolang bezig met vogels,nu zo'n week of 5. Het gaat allemaal erg goed ook omdat ik hier al veel tips heb gekregen. Mijn kanarie koppel heeft inmiddels al mooie jonge en doen het erg goed, de vogeltjes zijn nu 1 week oud. Nu zag ik gisteren dat ook mijn spitsstaarten eitjes hebben, helemaal super dus. Graag zou ik tips hebben waar ik op moet letten, zowel tijdens het broeden en zodra de eitjes uitkomen. Alle tips en adviezen zijn welkom.

Groetjes Esther
    Groetjes Esther

Eigenlijk vooral niets doen...
    Rust is nu het beste, geen veranderingen in de kooi, geen nieuwe vogels toevoegen, gewoon lekker laten gaan.

Ik neem aan dat je al eivoer hebt staan voor de kanaries, dat lusten de spitsstaarten ook wel voor hun jongen. Eventueel als de jongen 2 dagen oud zijn wat buffalowormpjes als extra voeding geven en verder doen ze het helemaal zelf.

Gefeliciteerd alvast.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Hoi Ton,

bedankt alvast, eivoer staat er idd. dus dat is geen probleem. Ben nog wat onzeker omdat ik geen ervaring heb, en het allemaal zo snel gaat. Ben er wel super blij mee en wil alles dus ook zo goed mogelijk doen. Hopelijk breng ik het tot een goed einde.

Groetjes Esther
      Groetjes Esther

Opmerking

Hopelijk breng ik het tot een goed einde.
        Even voor de zekerheid maar; je hoeft zelf niet te broeden hoor....
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
            Hey lolbroek,
            bedankt voor de tip, was al aan het denken hoe ik in dat kleine nestje kwam.
            Groetjes Esther

Opmerking

Working...
            X