Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rozenborst kernbijters..
Collapse
X
-
Hallo pietje,
Kijk eens op vogelnetzwerk.de en dan op het forum er zijn daar meerdere mensen die kernbijters kweken.
Ook op de icc site kun je wat vinden onder vogellexicon, www.icc-ev.com
Misschien dat je daar wat info weg kunt halen,ik weet dat er daar wat meer met deze soorten gekweekt wordt dan hier, ook o.a met de avond kernbijter .
Ga er even vanuit dat je de duitse taal machtig bent.
Mvg,
kingfisherMvg,
Kingfisher.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joslyhallo Rob,
bedankt voor de extra informatie (opmerking)
de vogels die ik in het verleden had waren ook niet agressief,
mijn informatie (ervaring) probeer ik zoveel mogelijk te vergelijken met dat van anderen, als blijkt dat sommige informatie kan veralgemenen hou ik daar rekening mee,
een klein vraagje, men spreekt van " rozenborst kernbeiters " en bijna nooit van de Nederlanse benaming
als ik een bericht stuur naar bepaalde personen voor informatie van deze vogels, krijg ik meestal een bericht terug met de vraag gaat het over de " roodborstkardinaal",
nogmaals bedankt, en niet alleen voor dit hier,
Opmerking
-
rozenborst kernbijters
Allen, Bedankt voor de informatie. Ik ga toch proberen ermee te kweken in de voliere bij de mex. nonpareils. ten eerste omdat rozenborsten sociale vogels zijn en ten tweede groter dan een nonpareil waardoor ze denk ik dat ze goed bij elkaar kunnen.
Opmerking
-
Allen, Bedankt voor de informatie. Ik ga toch proberen ermee te kweken in de voliere bij de mex. nonpareils. ten eerste omdat rozenborsten sociale vogels zijn en ten tweede groter dan een nonpareil waardoor ze denk ik dat ze goed bij elkaar kunnen.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking