Mededeling

Collapse
No announcement yet.

twatwa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Je hebt dus de sabanna mustas gekocht?
    http://www.vogelarena.com/voliere/vo...000001723.html

Opmerking

Ja volgens mij wel het popje was geringd.
      Eigenlijk waren ze niet te koop hij wou het zelf proberen te kweken maar ik kreeg ze mee als ik er maar zuinig op zou zijn.en ik heb een een heel mooi koppel treurpaapjes achter gelaten.
      Ik ging eigenlijk voor de dyaks maar die man zat niet top vond ik. last van de open deur gehad dacht hij dus maar niet gegokt.
      Hoe gaan je gelebekken?
      Bij mij heeft de pop een nest gemaakt en de man zingt de hele dag dus ik hoop dat het nu gaat doorzetten.

Oorspronkelijk geplaatst door willem
      Je hebt dus de sabanna mustas gekocht?

Opmerking

Als het nest klaar is kan je binnen een week meestal wel eieren verwachten. Ik heb nu in het totaal 4 jongen op stok en ik mag dus helemaal niet klagen. Maar ik zet ze nu even in rust omdat er ook veel in de rui zit of gaat komen.
        Als de vogels weer in conditie zijn krijgen de poppen die nog niets hebben gedaan weer een mandje.

Groeten Willem
        http://www.vogelarena.com/voliere/vo...000001723.html

Opmerking

Ik ben benieuwt ze krijgen elke dag bufflos en af en toe pinkey.
          Veder wat eivoer en himbergen tropenzaad en wat witzaad en Paddy.
          Er staat nu een pop te koop op marktplaats eigenkweek geringd 2012

Oorspronkelijk geplaatst door willem
          Als het nest klaar is kan je binnen een week meestal wel eieren verwachten. Ik heb nu in het totaal 4 jongen op stok en ik mag dus helemaal niet klagen. Maar ik zet ze nu even in rust omdat er ook veel in de rui zit of gaat komen.
          Als de vogels weer in conditie zijn krijgen de poppen die nog niets hebben gedaan weer een mandje.

Groeten Willem

Opmerking

Working...
          X