Oorspronkelijk geplaatst door Fano21
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
twatwa
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kingfisherBlijft mooie zang,misschien ooit maar weer eens een koppel aanschaffen.
Ik heb alleen de schurft aan die kooien maar goed dat is persoonlijk.
ik zou alleen beginnen met rowti's zijn schaars en leuke zangers
en iets makelijker te kweken vind ik helaas kan ik niet genoeg poppen vinden om een goede stam op te bouwen
heb maar 1 pop van de sabana rowti en 1 man
Opmerking
-
Opmerking
-
Doe dat is toch een aardig nest vergeleken met de gelebek ! Hebben ze qua voedig dezelfde eisen als de gelebek ?
Groeten willem
Opmerking
-
Lol, dat nest had ik hangen met sharpie om er er dingen uit te trekken, maar ze zijn er gewoon in gaan bouwen
Ik weet het nog niet, wat de pop aan eten gaat geven denk dat alle dingen voor paapjes het zelfde is.
Man zit apart, en pop broed prima, maar er kan nog van alles gebeuren, ik moet maar zien of ze straks het ene jong gaat voeren.
Opmerking
-
suc6 gewoon het zelfde geven als je paapjes hoop echt dat ze gaat voeren en hoop dat het een popis weinig poppen van deze soort in nl
weet dat hij ervaring heeft maar rowti's zijn schaars goede kwaliteit houdt men alleen thuis poppen achter de bank om te prikken terwijl er beter gekweekt kan worden ik kan wel aan wildvang poppen komen bestellen maar dat hoef ik niet ik wil gewoon vogels die hier al zijn en niet 1 die nu nog gevangen moet worden heb ik gelijk of niet
als je je pop je kwijt wil kan je me altijd mailen populier
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door populierKingfisher heeft al rowties gehad, en denk dat hij gezien zijn ervaring met vogelssoorten zo aan een koppel twatwa's kan beginnen voor de kweek
Vandaag de eitjes geschouwd van de Sabana rowtie 1 bevrucht 1 onbevrucht.
Opmerking
-
Rowties,ja ook prachtig,ik heb de blauwbakka gehad en oranka,vindt de blauwbakka het mooist ook al is zijn zang minder maar je weet dat boeit me niet.
Daarnaast nog dyak en rouw of treurpaapjes en peru,toen waren ze nog enigszins betaalbaar en te krijgen maar nu ach wie weet.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
hoe kan im je overhalen om te beginnen met rowtie's jacks enzz
en blauwbakka die slecht zingt heb je ook bij de oranka hoor
ik heb een blauw bakka gehad was een in nl gekweekte vogels die vloot zo hard slow wiet dat ik 5 mensen in de rij had die hem wouden kopen nu zit hij lekker bij me oma
omdat er toch geen poppen te krijgen zijn want ik ga echt geen 250 euro voor een rowti pop betalen terwijl ik ze kocht voor 25 euro
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fano21hoe kan im je overhalen om te beginnen met rowtie's jacks enzz
en blauwbakka die slecht zingt heb je ook bij de oranka hoor
ik heb een blauw bakka gehad was een in nl gekweekte vogels die vloot zo hard slow wiet dat ik 5 mensen in de rij had die hem wouden kopen nu zit hij lekker bij me oma
omdat er toch geen poppen te krijgen zijn want ik ga echt geen 250 euro voor een rowti pop betalen terwijl ik ze kocht voor 25 euro
ik bedoel met minder zingen niet dat ik de blauwbakka een slechte zanger vond maar dat ik de oranka die ik toen had mooier vond zingen.
En ze zongen gewoon bushslag,dat hele slow wiet of swaay gedoe zoals bij de gelebek interesseert me totaal niet.
De picolet man die ik nu heb zingt gewoon bushslag en ik vindt het prima.
ik heb hier bijvb ook 4 geelkruincinimannen die allemaal verschillend zingen en allemaal mooi op hun manier,er is 1 man die heel fel en lang zingt maar ook een man die op een sijzenmanier zingt en ik vindt het allebei even mooi.
Ik heb plezier in deze vogels en als ik er mee kan kweken vindt ik het nog mooier(3 wilde kanaries op uitvliegen en een geelkruin op eieren en het seizoen begint pas)
En wat ze dan zingen whatever
Ik wil ook graag weer een koppel twa's maar ik weiger om daarvoor zulke hogebedragen te betalen(omdat de man zo'n goede zanger is kiauw,ringkiauw of wat dan ook en dan nog vaak mindere vogels ook.
Gewoon een mooi koppeltje waarvan de zang niet belangrijk is om mee te kweken dat is wat ik wil tegen een redelijke prijs en anders dan maar niet.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
Tip ga in de zomer in keer naar de uithof in den haag
als je wilt kan je naar me toekomen ben je al geweest de raza ruil tegen de bastaard alario
er zit bij ons in de vereneging een man die als hij op de vogel uitgekeken is en niet kwijt kan omdat zn slag altijd raar is terwijl hie wel een cd draait maar veel soorten bij elkaar heeft voor echt weinig verkoopt
ik heb een man bij hem gekocht vorig jaar sipa geringd 350 euro
en met die vogel heb ik westrijden gedaan top score van die vogel is 90punten
veel voor een vogel die ik gekocht had voor 350 euro
ik ben helaas wel duurder omdat ik ook heel veel heb betaald voor me eerste kweek mannnen en echt heel veel ik praat over bedragen van meer dan 4 nullen
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking