Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jonge goulds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• jonge goulds

hallo ik wou even vragen blijven de goulds hun jongen voeren als ik ze nu uit de broedkooien haal en ze naar het buitenverblijf doe mvgr ph

kan iemand mij helpen svp mvgr pim

Opmerking

Ik zou nog even wachten tot de jongen zelfstandig eten.

Opmerking

ik zou ook wachten tot ze zelfstandig eten, en als je helemaal zeker wilt zijn zou ik wachten tot de blauwe papillen zijn vertrokken.

Opmerking

ik plaats ze apart na 2 a 2 en halve week week na uitvliegen dan eten ze ook zelfstandig eerder niet denk dat verplaatsen niet goed is denk zelf dat ouders ze dan in de steek laten
          even geduld zal je toch moeten hebben

Opmerking

Hallo,
            als je vogels 42-47 dagen oud zijn dan kunnen ze bij de ouder vogels weg ze zijn dan zelfstandig.
            Je kunt ze met de ouders ook in een een andere vlucht plaatsen geeft ook geen problemen,je moet de goulds zeker niet verplaatsen als ze in de rui zijn dan stoppen ze met ruien en kun je een jaar wachten voor dat ze doorkleuren.
            m.vr.gr. Harry

Opmerking

oke mensen bedankt voor jullie uitleg ,zal even wachten totdat ze 2 weken zijn uitgevlogen ze zijn nu net een week uitgevlogen mvgr pim

Opmerking

Ik zelf heb de ervaring dat jongen die uitvliegen vaak door de andere goulds in de voliere worden gevoerd.

Opmerking

Working...
                X