Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fotoos

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• fotoos

eindelijk heb ik fotoos van mijn jonge karmozijnastrildes en bruine druppels en nu krijg ik ze niet geplaatst.

Wie helpt er

Fotoalbum

Even plaatsen in het fotoalbum van VogelCafe gaat veel gemakkelijker. Alleen dan de link naar de foto in je bericht plaatsen en klaar is Lambert.

Anders even de zoekfunctie binnen dit forum gebruiken want er is al flink wat over geschreven.

Groet,

Rob.

Opmerking

Misschien zijn ze te groot voor plaatsing, even bijsnijden tot 500 kb max. en wat Rob al zegt je plaats ze gewoon in het vogelalbum.
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

erg nieuwsgierig

heb ik de foto`s gemist, of staan ze er nog niet op ? misschien andere rubriek ?
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Nee hoor niks gplaatst, we wachten af.
          Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

echo echo

Lambert, hoe is het met de fotoos ? ben zeer benieuwd wat je nu op stok hebt gekregen ? vraag wat hulp als het niet lukt met het plaatsen ervan.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

fotoos

na lang klooien om de fotoos geplaatst te krijgen waarbij van alles misging met mijn pc cq camera van mijn vriend zijn er geen fotoos meer van mijn jonge karmozijnastrildes en bruine druppels.
              2 karmozijn en 3 druppels verspeeld door het uitvangen en foto maken in speciale kooi.

erger nog de oudervogels hebben zelfs het nest in de steek gelaten met 4 nieuw eieren

Opmerking

Das wel heel erg balen

Oorspronkelijk geplaatst door lambert46518
                na lang klooien om de fotoos geplaatst te krijgen waarbij van alles misging met mijn pc cq camera van mijn vriend zijn er geen fotoos meer van mijn jonge karmozijnastrildes en bruine druppels.
                2 karmozijn en 3 druppels verspeeld door het uitvangen en foto maken in speciale kooi.

erger nog de oudervogels hebben zelfs het nest in de steek gelaten met 4 nieuw eieren
                Sjonge wat een tegenslag, dan maar geen foto's hoor want dit wens je niemand toe.
                Ik hoop dat je nog wel ooit andere jongen op stok krijgt, maar ik hoef er dan geen foto's van te zien.

Succes verder met de kweek.

Gr Polly

Opmerking

Ik begin een beetje mijn twijfels te krijgen bij het waarheidsgehalte van de berichten van lambert. Hij verteld dat hij de meest bijzondere en zeldzame soorten met succes kweekt en beloofd verschillende keren fotos maar die komen nooit. Verder zegt hij dat hij elke dag nestcontrole kan doen omdat de vogels eraan gewend zijn. Maar hij wil geen fotos maken omdat hij dan mogelijk de vogels verstoord? Vervolgens zegt hij in diverse topics dat er fotos aankomen maar dit duurt weken. Tenslotte is hij drie vogels verloren bij het uitvangen om te fotograferen in een aparte kooi (waarom dat dan?) en zijn alle fotos verloren gegaan.

Bijzonder verhaal hoor...

Opmerking

Ja erg bijzonder
                    En wie gaat er nu vogels op het spel zetten voor een foto
                    Maak gewoon een plaatje in de kooi waar ze zitten

Opmerking

karmozijn en bruine druppelastrilde

of jullie het geloven of niet ik heb diverse vogelvrienden die de vogels gezien hebben, en een nestje controlleren is heel iets anders dan vogels uitvangen om fotoos te maken .
                      bovendien zijn beide nesten zo gebouwd dat er gewoon geen fotoos van gemaakt kunnen worden , als ze nu aan de achterzijde waren kon dat wel.
                      maar wie geloofd geloofd het en anders laten jullie het maar.

Opmerking

Ik laat het maar.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

Opmerking

geen commentaar

je kunt toch ook foto's maken in de kooi waarin ze zitten?
                          Groet'n uut Drenthe

Opmerking

eindelijk heb ik fotoos van mijn jonge karmozijnastrildes en bruine druppels en nu krijg ik ze niet geplaatst.
                            Wie helpt er

of jullie het geloven of niet ik heb diverse vogelvrienden die de vogels gezien hebben, en een nestje controlleren is heel iets anders dan vogels uitvangen om fotoos te maken .
                            bovendien zijn beide nesten zo gebouwd dat er gewoon geen fotoos van gemaakt kunnen worden , als ze nu aan de achterzijde waren kon dat wel.
                            maar wie geloofd geloofd het en anders laten jullie het maar.

Opmerking

reactie

Wie helpt er
                              Op bovenstaande vraag heb ik destijds een reactie gestuurd maar daar is geen gebruik van gemaakt. Geeft ook niet.

Naar mijn idee is het helemaal aan Lambert wat ie nu wel of niet met zijn foto's doet en ik vind helemaal al dat dit geen vogels moet gaan kosten. Dat heb ik ook eerder al eens gelezen van Lambert. Ik snap dan ook niet waarom dan toch gaan vangen. Gewoon niet doen. Het zijn maar foto's. Maak ze maar als de vogels helemaal zelfstandig zijn en toch de kooi uit moeten dan.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
                              X