Mededeling

Collapse
No announcement yet.

meelwormpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• meelwormpjes

Hallo kan iemand mij vertellen hoeveel meelwormpjes een mozambiquesijs (jonge koppel) nodig heeft ? en per dag of om de dag ?

In eerste instantie wilde ik buffalo en pinkies kopen maar die waren uitverkocht.vandaar nu de meelwormen hij zei dat dat ook goed was.

Gr Clarence

Oorspronkelijk geplaatst door lotus
    Hallo kan iemand mij vertellen hoeveel meelwormpjes een mozambiquesijs (jonge koppel) nodig heeft ? en per dag of om de dag ?

In eerste instantie wilde ik buffalo en pinkies kopen maar die waren uitverkocht.vandaar nu de meelwormen hij zei dat dat ook goed was.

Gr Clarence
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

Oke, dus geen meelwormen.. ik gooi ze gelijk weg!
      en dus ook geen buffalo's en pinkies, alleen als er jongen zijn!
      Oke duidelijk!!!
      Ik hou me dus nu aan tropischzaad en een beetje trosgiest en fruit.

Bedankt voor je reactie

Mvg,

Clarence

Opmerking

Wat je wel kunt doen is het geheel nog wat aanvullen met onkruidzadenmengeling,wildzangmengeling en zodra het er is vogelmuur ,wel goed wassen en niet naast de weg plukken,herderstasje,teunisbloemen enz.
        Ook een goed eivoer zullen ze moeten leren eten,ook voordat de jongen er zijn maar dan nog niet te veel,2-3 keer per week bijvb.
        Mvg,
        kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

Ga ik doen!
          Dank je wel

Mvg Clarence

Opmerking

Wat je ook zou nog kunnen doen; een beetje fijngehakte peterselie of wat gekiemde gierst door het eivoer mengen. En als er nog geen verse onkruidzaden zijn, ook gewelde zaden worden wel gegeten. Wel goed spoelen. Het is vaak even uitvogelen wat de vogels graag willen eten.

Hans.
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Working...
            X