Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bericht verweideren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• bericht verweideren

hallo,

Waarom word mijn bericht verweiderd? Ben hier wel nieuwschierig naar.

Mvg. Tom

Welk bericht?

Kijk hier eerst even of ie er nog bij staat.

Staat ie daar niet, dan zal de tekst/inhoud niet acceptabel geweest zijn en zou ie verwijderd kunnen zijn.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

verweideren?

Zoals op de startpagina van VogelCafe is te lezen.

Vraag en Aanbod
      VogelCafe is niet bedoeld voor vraag en aanbod advertenties. www.vogelmarktplaats.nl is daar de plek voor.
      Vraag naar een pasteldiamantvink kunt u dus het best plaatsen op VMP. Op dit forum wordt het zonder meer verwijderd.

Groet,

Rob.

Opmerking

ok bedankt voor jullie reacties maar volgens mij kon het geen kwaad wat ik vroeg. maar goed weer wat geleerd en zal wel op vogelmarktplaats adverteren. Mijn bedoeling was gewoon om een goede kweker te vinden en van onafhankelijke mensen krijg je altijd beter andwoord dan van iemand die wil verkopen. Is niet altijd zo nu doe ik de goede mensen te kort maar ben al paar keer op de kofie gekomen

Mvg. Tom

Opmerking

verweideren II

Hallo allemaal.

Ik zoek nog een pastel diamantvink pop mooi groot van formaat.
          Volgens mij zoek je met zo'n vraag naar een vogel en niet naar kwekers. Als je op zoek bent naar kwekers van pasteldiamantvinken moet je de vraag wellicht wat anders aankleden.

Groet,

Rob.

Opmerking

ok dan probeer ik het wel opnieuw met een andere vraag maar mensen vragen toch niet voor niets naar goede kwekers daar zit dan altijd een reden achter om bij die mensen vogels te kopen dus komt in mijn ogen op hetzelfde neer.

STel ik vraag weet iemand goede kwekers die pastel diamantvinken kweekt als ik dan bericht krijg dan onderneem ik actie maar blijf nog steeds naar de zelfde vogel opzoek. maargoed als de regels hier zo zijn dan acepteer ik dat en zou ik er voortaan rekening mee houden.

Mvg. Tom

Opmerking

verweideren III

maargoed als de regels hier zo zijn dan acepteer ik dat en zou ik er voortaan rekening mee houden
              Ik kan je niet zeggen hoe zeer het me vreugd doet dat er ook redelijke mensen zijn.

Groet,

Rob.

Opmerking

niet alleen redelijke, ook erg vriendelijke mensen...

Berichtjes van de moderator worden meestal met belangstelling gelezen......
                dus kan tominjo rustig gaan slapen: iedereen weet inmiddels wat hij zoekt

Hans.
                Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Working...
                X