Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onbekende vogel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• onbekende vogel

jelmer-groningenwint@hotmail.com
    ik upload de foto zo nog op dit forum trouwens.

alvast bedankt

Hoi, ik zag je oproep al op MP staan. De vogel is in mijn ogen een bastaardpopje en heeft als ze dat niet is iets weg van een roodmus. Zeker geen bruinrug goudmus zoals je dacht toen je haar kocht.

Maar de betreffende foto is niet duidelijk genoeg. Beter post je hier een duidelijke foto dan kunnen mensen je vast en zeker helpen.

Opmerking

Met MP bedoel je marktplaats? Daar heb ik namelijk foto's van hem opstaan. Kijk daar maar op anders, want ik krijg geen foto's geupload op dit forum
      hier is een link naar mijn advertentie + de foto's http://link.marktplaats.nl/329700534

Opmerking

Als het om de middelste vogel gaat, die aan het gaas, dat lijkt me een wever, ik denk een roodkopwever (Quelea erythrops).
        Als hij inderdaad al wat rood in de kop krijgt is het een man die weer op kleur komt. Buiten de broedtijd is hij vooral bruin.

Als dat het is, wordt hij zo:
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

oke heel erg bedankt, ik denk zelf ook dat het een roodkop wever is, maar ik heb er dus maar eentje, dus die verkoop ik dan maar. Als iemand interesse heeft mail naar jelmer-groningenwint@hotmail.com

Bedankt voor de reacties!

Opmerking

Working...
          X