Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke vogels toevoegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Welke vogels toevoegen

Ik heb nu een al 1 jaar een voliere
    de afmetingen zijn 2,5x1x2(h)
    een nachthok van 1x1x0,6 (met daglicht) en verwarming om het vorstvrij te houden

momenteel heb ik:
    1 koppels diamantduiven
    2 koppels rijstvogels

en 3 kwartels

maar het ziet er wat leeg uit (en rustig)
    graag had ik hier nog een koppeltje bij willen zetten

Kan ik hier nog een koppeltje bijzetten
    het liefst wat anders dan rijstvogels, zo ik wat meer variatie heb

groetjes en bedankt

kan wel

je kan er nog wel 1 koppeltje bij doen, wat is afhankelijk van je portemonnee, en wat je zelf mooi vind. er is keuze genoeg denk ik.....
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik zou er een koppel kanaries bij zetten. Prachtige zang, mooie felle kleuren en lekker speels en vrolijk gedrag. Nu heb je alles grijstinten en van zang is ook niet echt sprake met je huidige vogels. Dus misschien een leuke afwisseling.

Je kan natuurlijk ook iets totaal anders nemen maar gezien je huidige vogels en de ruimte zou bv. een koppel waterslagers echt niet verkeerd zijn denk ik

Mocht je niet willen kweken dan raad ik een koppel bastaardputters aan. Dus gewoon een man en een pop samen zetten en dan genieten van het gedrag en de zang. Samen zijn ze onvruchtbaar en dus komen er nooit jonkies van.

Opmerking

Ik zou indien je met alles tracht te kweken, zeker geen kanaries erbij zetten! kanaries en exoten samen ,gaat beslist problemen geven met kweek, minstens van 1 van beide soorten!
        dus zet er gerust een koppeltje exoten bij,daar de padda's en de diamantduifjes geen erg klein vogels zijn, zou ik ook niet aan raden een te kleine soort te nemen: eventueel diamantvink, zebravink, ...

succes

mvg
        kris

Opmerking

Working...
        X