Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bruine druppelastrilde

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• bruine druppelastrilde

niet alleen de karmozijnastrilde verraste me vandaag ook de bruine druppel astrilde gaat voor uitbreiding zorgen.

Jammer genoeg weet ik niet wie de man van de pop is omdat ze met z`n drieeen in de vlucht zitten.

karmozijn en bruine druppelastrilde

vandaag beide tweede ei gelegd

Opmerking

Wat een fantastisch resultaat. Gefeliciteerd en veel succes ermee. Hopelijk krijg je jongen op stok.

Gr Kornelis

Opmerking

3 eieren

vandaag beide derde ei gelegd en ze laten toe dat er gekeken wordt in het nest, alleen de man van de karmozijnastrilde is ietwat schuw.

Opmerking

foto`s

lambert, kun je ook foto`s plaatsen van het nest en dergelijke. niet dat je ze moet verstoren, maar om een algemene indruk te krijgen. ik ben zeer benieuwd ?
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

fotoos

zal mijn best doen maar nest hangt in vluchtje met de achterkant tegen de voorzijde, maar zoals gezegd doe mijn best.

Opmerking

4 eieren

gaat de goede kant op vandaag bij beide nesten 4 eieren geteld, en mijn nonastrildes zijn nu ook in broedstemming zijn volop aan het slepen

Opmerking

druppels en karmozijn uitgevlogen

vandaag de druppel astrildes en karmozijn astrildes uitgevlogen uitzonderlijk is dat de karmozijnen door blauwwkopblauwfazantjes mee gevoerd worden.

FOTOOS VOLGEN

Opmerking

Hallo Lambert,

Zijn er al foto's die we kunnen bewonderen van je mooie vogels.

Gr Kornelis

Opmerking

Ik denk dat Lambert geen camera heeft want we wachten al een hele poos op foto's

Opmerking

fotoos

lambert heeft inderdaad geen kamera wel een fototoestel, en lambert gaat pas fotoos maken van zijn bruine druppelastrides en karmozijnastrildes als deze geheel zelfstandig zijn en in een andere vlucht geplaatst worden en lambert gaat echt zijn vogels niet verstoren om jullie een fotootje te laren zien.Geduld zullen jullie moeten hebbendus

Opmerking

Ik dacht dat Lambert elke dag zijn vogels stoort om ze te wennen. Dat hij zelfs nesten open kan maken zonder dat ze dat als storend ervaren. Dus dacht ik dat het best leuk was om dergelijke vogels ook eens als jong te zien. Want zo erg is de verstoring van een klikje door een camera nu ook weer niet toch? Of ga je ons echt laten wachten tot ze gewoon groot zijn? Dat zou wel jammer zijn eigenlijk.

Opmerking

Best een goed punt Marx.
                          Ik denk ook dat een klikje van de camera niet zo storend is. Zou leuk zijn deze vogels in jonge vorm te zien.
                          We wachten af.

Opmerking

lekker doorgaan

De kweker heeft aangegeven dat we nog even moeten wachten. Het lijkt me dan niet zinvol om als dreinerig kind door te blijven mekkeren.

Groet,

Rob.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                              Het lijkt me dan niet zinvol om als dreinerig kind door te blijven mekkeren.

Groet,

Rob.
                              Aparte en beledigende manier om mensen ergens op aan te spreken. Meer zal ik er niet over zeggen want ik weet niet wat dat voor gevolgen heeft.

Opmerking

Working...
                              X