Mededeling

Collapse
No announcement yet.

albino spitsstaart

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• albino spitsstaart

Hallo.

Ik heb uit mijn wildkleur spitsstaarten een albino gekweekt hij is spier wit met rode ogen. Ik kom ze nergens tegen. Komen die eigenlijk wel vaker voor?

Wel vaker, maar zeker niet heel vaak.

Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Ik heb dit jaar 2 van die nesten gehad. Bij 1 wildkleur koppel had ik eerst een nest van 3 wildkleur jongen en toen een nest met 3 Isabellen en 2 Ino's. Een ander koppel Isabellen had eerst een nest van 4 Isabellen en toen een nest van 3 Isabellen en 3 Albino's. Ik heb ze ook nog niet vaak gezien. Van de 3 jong is er 1 dood gegaan net na het uitvliegen en de andere 2 zijn ook geen bijster sterke vogels. Leuk dat ik dit nu lees want toevallig had ik het er zondag nog met mijn zwager en vriendin over (ook liefhebbers). Zijn jouw vogels ook minder fors gebouwd en wat zwakker dan de wildkleurvogels? En dunner bevederd?

Opmerking

Hallo.

oh kijk aan jullie hebben ze dus ook gekweekt. ik had ze nog niet vaker gezien,
        En idd, die van mij is ook minder fors gebouwd. die ander wildkleuren uit het nest zijn zeer grote forse vogels en die is minder fors maar wel goed gezond.
        Wat zou ik hier het beste opkunnen zetten? gewoon een wildkleur of een cream ino?
        Mvg. Tom

Opmerking

Working...
        X